دستگیری قاچاقچی چوب در اشتهارد

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۶۱۵۴
دستگیری قاچاقچی چوب در اشتهارد
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد از دستگیری یک قاچاقچی چوب درختان تاغ توسط ماموران یگان حفاظت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ حسین نعمایی اظهار کرد: طی گشت و پایش های مستمر یگان حفاظت شهرستان اشتهارد ، نیروهای این یگان با یک خودروی مشکوک در محدوده تاغزارها مواجه شدند که راننده آن در حال قطع درختان تاغ بود.

وی افزود: یگان حفاظت موفق به دستگیری به موقع  وی شدند که در نهایت ضمن توقیف خودرو ، با تنظیم صورتجلسه قطع سه اصله درخت تاغ،برای سیر اقدامات قضایی فرد دستگیر شده در عرصه، تحویل مراجع ذیصلاح و مامورین کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان  اشتهارد شد.

نعمایی ادامه داد: با توجه به  حساسیت مساله حفاظت تاغزارهای شهرستان از دستگاه قضایی شهرستان خواستاریم که با اعمال مجازات های مطروحه در قانون بشدت با  متجاوزین به جنگل و ریه های تنفسی شهرستان و استان برخورد قاطع کند.

وی همچنین ضمن قدردانی از  همکاری همه جانبه کلانتری مرکزی، اظهار امیدواری کرد که با همکاری همه دستگاه های دست اندرکار، قدمهای جدی تری برای حفظ و حراست این میراث ارزشمند برداریم.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اشتهارد در پایان با اعلام شماره تماس رایگان ۱۵۰۴ از تمام مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف به عرصه های منابع طبیعی از طریق این پل ارتباطی که شبانه روز آماده دریافت گزارشهای مردمی است تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز