توزیع ۳۰۰ بسته اقلام بهداشتی در بین خانواده‌های شهدا و جانبازان تایبادی

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۶:۰۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۲۷۷۷
توزیع ۳۰۰ بسته اقلام بهداشتی در بین خانواده‌های شهدا و جانبازان تایبادی
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد از توزیع 300 بسته اقلام بهداشتی در بین خانواده‌های شهدا و جانبازان تایبادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تایباد، سید احسان علوی در جمع خبرنگاران تایبادی اظهار کرد: این تعداد بسته اقلام بهداشتی ا هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توزیع شده است.

وی بیان کرد: این بسته‌ها شامل ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و دستکش یکبار مصرف است که در ۲ مرحله بین این خانواده‌ها توزیع شده است.

سید احسان علوی افزود: این اقلام در  دو مرحله توزیع شد که در مرحله اول برای والدین مسن شهدا و جانبازان ۵۰ درصد به بالا  و در مرحله دوم توزیع در اختیار پدران و مادران شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد قرار گرفت.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد گفت: علاوه بر توزیع اقلام بهداشتی، ارتباط تلفنی با جامعه هدف توسط همکاران بهداشت و درمان و نیز پزشکان پایش سلامت و همچنین ارسال مستمر پیامک‌های بهداشتی، مراقبتی و پیشگیری از جمله اقدامات دیگر در حوزه مبارزه با بیماری کرونا بین خانواده‌های شهدا و جانبازان این شهرستان بوده است.

شهرستان تایباد ۱۲۴ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، این شهرستان ۱۲۰ هزار نفری ۳۲۰ جانباز و ۳۲ آزاده دوران دفاع مقدس دارد.

 

نظر شما