مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان:

انجام فعالیت های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی در اوقات فراغت اجباری بیماری کرونا

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۳:۴۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۱۴۸۰۱
انجام فعالیت های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی در اوقات فراغت اجباری بیماری کرونا
فرشته طهماسبی گفت: این آمادگی وجود دارد با اعلام رسمی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کتابخانه های عمومی استان نیز فعالیت عادی خود را از سر گیرند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ طهماسبی در اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خرم آباد،اظهار کرد: با توجه به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشور بنا به نظر ستاد مبارزه با این بیماری، کتابخانه های عمومی استان لرستان از اسفندماه سال گذشته تعطیل شدند.

او افزود: از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری مقدمات بازگشایی کتابخانه های عمومی نظیر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تهیه اقلام بهداشتی و محافظتی جهت کتابداران صورت پذیرفته و این آمادگی وجود دارد با اعلام رسمی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کتابخانه های عمومی استان نیز فعالیت عادی خود را از سر گیرند.

طهماسبی  با بیان اینکه کتابخانه های عمومی، گنجینه های ارزشمند علمی و تاریخی هر جامعه هستند، ادامه داد : مطالعه و انس با کتاب در اوقات فراغت اجباری بیماری کرونا برای قشر عظیمی از افراد جامعه کاملاً محسوس بوده که با توجه به تعطیلی کتابخانه های عمومی در این ایام، بلافاصله فعالیت های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی  در بخش های مختلف و در حجم گسترده به صورت مجازی از سوی کتابخانه های عمومی صورت پذیرفته و همچنان در حال انجام می باشد. 

مدیرکل کتابخانه های عومی لرستان  همچنین در این جلسه از تعامل و همکاری شهرداری خرم آباد با مجموعه کتابخانه های عمومی تقدیر کردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز