همزمان با برگزاری انتخابات الکترونیک در ۱۳ استان کشور

هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات خراسان رضوی انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۷۲۷۰
هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات خراسان رضوی انتخاب شد
دومین انتخابات الکترونیک هیئت مدیره و بازرسان خانه‌های مطبوعات و رسانه های 13 استان کشور سه شنبه گذشته برگزار شد که اعضای خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی نیز با مشارکت 80.7 درصدی در این انتخابات، اعضای جدید هیئت مدیره خود را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از مشهد، بر اساس اعلام نتایج خانه مطبوعات کشور، در این انتخابات که از ساعت 9 تا 13 سه شنبه گذشته 27 خردادماه جاری به صورت الکترونیکی برگزار شد، «محمد سعید احدیان» و «محمد جمال رستم زاده خراسانی» به ترتیب با 122 و 69 رای به عنوان نماینده مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه ها در استان خراسان رضوی انتخاب شدند. در این بخش «علی پاکباز خسروشاهی» با 55 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.

در بخش نماینده خبرنگاران نیز «غلامرضا بنی اسدی» با 116 رای، «مجتبی نوریان» با 104 رای و «محمد جواد رنجبر» با 101 رای به عنوان 3 نفر اول این بخش به هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی راه یافتند.

همچنین با توجه به عدم وجود نامزد در بخش نماینده خبرگزاری ها، «توحید آرش نیا» با 61 رای به عنوان سهمیه چهارم بخش خبرنگاران انتخاب شد و «جواد طاری بخش» و «امیر جلیلی نژاد» به ترتیب با 61 و 37 رای به عنوان اعضای علی البدل بخش خبرنگاران انتخاب شدند.

در بخش سرپرستان نشریات سراسری نیز «مجتبی محمودی مهماندوست سفلی» با 148 رای به عنوان عضو اصلی و «فائزه احمدی» با 40 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

همچنین در بخش انتخاب بازرسان خانه مطبوعات خراسان رضوی، «زهرا رنگ آمیز طوسی» و  «عقیل رحمانی» به ترتیب با 84 با 59 رای به عنوان بازرسان اصلی و «فریبا کیانی» با 59 رای به عنوان بازرس علی البدل خانه مطبوعات خراسان رضوی حائز اکثریت آرای این دوره از انتخابات بودند.

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی برای مدت سه سال و بازرسان برای یک سال انتخاب شدند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان در این باره گفت: در این انتخابات که به صورت الکترونیکی انجام شد، 34 کاندیدا در نقش های مدیرمسئول و صاحب امتیاز، خبرنگار، نماینده سرپرستان روزنامه های سراسری و بازرسان کاندیدا شدند.

«حسینعلی آریانی» با بیان این که در این انتخابات فقط اعضای اصلی حق نامزدی و رای دادن داشتند، افزود: خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی دارای 306 عضو اصلی است که 247 نفر معادل 80.7 درصد اعضا در این انتخابات مشارکت داشتند.

وی از مشارکت 80.7 درصدی اعضای اصلی خانه مطبوعات خراسان رضوی در انتخابات اخیر تشکر کرد و ادامه داد: طی روزهای آینده مجدد امکان ثبت نام برای عضویت اصحاب رسانه در سایت خانه مطبوعات به نشانیwww.khanehmatbooat.ir (http://%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8Cwww.khanehmatbooat.ir) فراهم می شود و خبرنگاران، عکاسان و گرافیست ها می توانند ثبت نام کنند

 

نظر شما