دستگیری گردانندگان کانال ها و گروه های غیر اخلاقی در فردیس

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۷۹۷۶
دستگیری گردانندگان کانال ها و گروه های غیر اخلاقی در فردیس
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: 3 نفر از افرادی که در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب و تصاویر غیر اخلاقی می کردند توسط پلیس فتا این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ بیژن جنتی اظهار کرد: در پی رصد و گشت زنی کارشناسان پلیس فتا در فضای سایبر، ماموران به چندین کانال و گروه محلی که اقدام به انتشار مطالب و تصاویر غیر اخلاقی می کردند مواجه شدند و شناسایی و دستگیری گردانندکان آن ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه کارشناسان پلیس فتا با به کارگیری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی 3 نفر از گردانندگان این کانال و گروه ها شدند که با انجام فعالیت های پلیسی مخفیگاه آن ها را در نقاط مختلف شهرستان فردیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های جداگانه هر 3 آن ها  را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ جنتی با بیان این که متهمان به جرم خود مبنی بر انتشار مطالب و تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی اقرار کردند، بیان کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان با هشدار به خانواده ها خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز فعالیت کودکان و نوجوانان خودشان در فضای مجازی را مدیریت و به صورت مداوم با بازدید از ابزار الکترونیکی آن ها فعالیت شان را کنترل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز