استاندار سمنان:

تعداد کل بیماران کرونایی بستری در استان به ۳۴ نفر کاهش یافته است

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۸۰۵۱
تعداد کل بیماران کرونایی بستری در استان به ۳۴ نفر کاهش یافته است
استاندار سمنان با بیان اینکه وضعیت پنج شهرستان در این استان از نظر ویروس کرونا سفید است گفت: شمار بیماران کرونایی بستری در این استان به 34 نفر کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا آشناگر در نشست شورای اداری این استان افزود: وضعیت پنج شهرستان شاهرود، گرمسار، مهدیشهر ، آرادان و میامی در این استان از نظر شیوع کرونا ویروس سفید و وضعیت شهرستان‌های سمنان، دامغان و سرخه زرد است.

وی خاطرنشان کرد: در پیک شیوع کرونا ویروس در استان سمنان، ۵۲۰ نفر در بیمارستان های این استان بستری شدند که اکنون این رقم به ۳۴ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: اکنون روند شیوع کرونا ویروس در برخی از استان‌های کشور که در ماه های قبل شدت نداشت، افزایش یافته است و وضعیت سمنان به نسبت دیگر استان‌های کشور در مقابله با کرونا ویروس با ثبات تر است.

استاندار سمنان یادآور شد: در سوم اسفند اولین فرد مبتلا به کرونا ویروس در استان سمنان بستری شد و در روزهای اول با کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده مواجه بودیم که بعد از چند روز این مشکل برطرف شد.

آشناگر گفت: در نشست ملی ستاد مقابله با کرونا ویروس تاکید جدی بر حسن اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک شده است.

استاندار سمنان افزود: از سوی رئیس جمهوری، طرح الزام استفاده از ماسک در برخی از مناطق کشور که در وضعیت قرمز قرار دارند، پیشنهاد شد که در روزهای آینده در این ارتباط تصمیم‌گیری می‌شود.

 

نظر شما