نشست تبیین سیاست‌های کمیته ورزش و جوانان مازندران در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد؛

ملکی: سربازان ما و شهدای ما راه حق را رفته‌اند

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۸۲۹۸
ملکی: سربازان ما و شهدای ما راه حق را رفته‌اند
با حضور مسئولان ذیربط و به جهت تبیین سیاست‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نشستی در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ با حضور سردار ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حبیب حسین‌زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان، سرهنگ غفارپور، مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا، معاونین دستگاه ورزش و جوانان استان و مسئولان ستادی، نشست تبیین سیاست‌های کمیته ورزش و جوانان در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

سردار ملکی با اشاره به‌اینکه کمیته ورزش و جوانان، یکی از مهمترین و حساس‌ترین کمیته‌ها برای گرامیداشت محسوب می‌شود، افزود: در این راستا باید از همه ظرفیت‌ها ازجمله ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها نیز به‌صورت مناسب بهره‌برداری شود تا پیام دفاع مقدس برای جامعه و نسل‌های جوان به‌خوبی تبیین شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در ادامه بیان داشت: ورزش مازندران و ورزشکاران این استان جایگاه ویژه‌ای در کشور دارند و از این ظرفیت باید به‌نحو شایسته‌ای در ترویج فرهنگ دفاع مقدس استفاده کرد.

او با تشریح اقدامات دیگر کشورها برای تکریم و گرامیداشت کشته شدگان جنگ‌های خود اظهار داشت: سربازان ما و شهدای ما راه حق را رفته‌اند و در مسیر دفاع از ارزش‌های الهی و انسانی جنگیدند و امروز وظیفه ماست که دستاوردهای گرانبهای روزهای دفاع مقدس را حفظ و برای نسل‌های بعد نشر دهیم.

سردار ملکی با اعلام اینکه اکثر شهدای ما از جوانان بوده‌اند تاکید کرد: مردم همیشه در رویدادها از ما مسئولان جلوتر هستند و انتظار ما در چهلمین سالگرد دفاع مقدس این است که در مقولات فرهنگی مثل تدوین و انتشار کتاب ادارات کل استان مازندران برنامه‌ریزی و نگاه ویژه داشته باشیم.

حبیب حسین‌زادگان نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس صحنه ماندگار از عزت نظام و مردم عزیز است که با اهدای خون شهدا سربلندی، اقتدار و آزادی را به ارمغان آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت: برای انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل‌های آینده رسالت بزرگی داریم و دستگاه ورزش و جوانان مازندران به‌عنوان یک نهاد اجتماعی که بالاترین سرمایه آن، سرمایه انسانی است و با تاسی از بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری تلاش خواهیم کرد پیام دفاع مقدس را به خوبی منتقل کنیم.

او تاکید کرد: برنامه‌های ما فقط جنبه تشریفاتی ندارد بلکه نگاه ما، نگاه اعتقادی است و در حوزه‌های جوانان، فرهنگی و ورزشی باید پررنگ‌تر از همیشه ایفای نقش کنیم و تلاش می‌کنیم با هماهنگی سپاه و بسیج، ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به‌نحو شایسته برگزار نمائیم.

حسین‌زادگان با اشاره به‌اینکه باید از ظرفیت ائمه جمعه، فرمانداران و بخشداران و مشارکت هیات‌های ورزشی و ورزشکاران برای اجرای برنامه‌های استفاده نمائیم بیان کرد: به‌دنبال کیفی سازی برنامه‌ها برای افزایش تاثیرات آن در جامعه هدف هستیم و تکریم خانواده‌های شهدا و ادای احترام به شهیدان و جانبازان عرصه دفاع مقدس در دستور کار قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است کمیته ورزش و جوانان به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان، جانشینی ییلاقی اشرفی، معاونت فرهنگی و امور جوانان، دبیری تربیت بدنی سپاه و سایر اعضا شروع به کار کرد.

photo_2020-06-21_16-50-05

photo_2020-06-21_16-50-03

photo_2020-06-21_16-50-01 (2)

photo_2020-06-21_16-50-00

photo_2020-06-21_16-49-55

photo_2020-06-21_16-50-00 (2)

photo_2020-06-21_16-50-06

photo_2020-06-21_16-49-57

photo_2020-06-21_16-49-59

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز