استاندار لرستان خبرداد:

تأمین اعتبار فاز دوم نیروگاه گازی سیکل ترکیبی خرم آباد

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۸۶۱۸
تأمین اعتبار فاز دوم نیروگاه گازی سیکل ترکیبی خرم آباد
سید موسی خادمی گفت: تمامی تجهیزات مورد نیاز فاز دوم نیروگاه گازی سیکل ترکیبی خرم آباد ساخت داخل کشور خواهد بود .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛خادمی در گفت وگو با رسانه ها ، اظهار کرد: در جلسه ای که امروز با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور، معاون وزیر نیرو، رئیس شرکت گروه مپنا و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان برگزار شد، تفاهم نامه تأمین اعتبار و ساخت فاز دوم نیروگاه گازی سیکل ترکیبی خرم آباد منعقد شد .

او با اشاره به این نکته که نیروگاه خرم‌آباد از پروژه های جهش تولید است، افزود: فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و فاز دوم آن نیازمند ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار بود که در جلسه امروز این مبلغ تأمین شده است .

خادمی  با بیان اینکه تولید برق این نیروگاه در صورت تکمیل ۱۰۰۰ مگاوات خواهد بود، تصریح کرد: نیاز استان به برق در زمینه صنعت، کشاورزی، خدمات و مصارف خانگی ۶۰۰ مگاوات است که با توجه به وصل نیروگاه خرم‌آباد به شبکه سراسری کشور، مازاد تولید برق آن به سایر استان ها صادر خواهد شد .

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه منعقد شده در جلسه امروز تمامی تجهیزات مورد نیاز فاز دوم نیروگاه گازی سیکل ترکیبی خرم آباد ساخت داخل کشور و توسط شرکت گروه مپنا تولید می شود .

خادمی گفت: مراحل ساخت و تکمیل فاز دوم نیروگاه خرم آباد بر اساس تفاهم نامه بزودی آغاز می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز