دادستان خرم‎آباد:

عاملان تیراندازی شناسایی و با حبس وتبعید مجازات می شوند / اقدامات مقابله با سد معبر مستمر و مداوم باشد

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۸۷۴۴
عاملان تیراندازی شناسایی و با حبس وتبعید مجازات می شوند / اقدامات مقابله با سد معبر مستمر و مداوم باشد
سعید رازانی گفت: هرجا که عاملان تیراندازی‌ها شناسایی شوند مجازات‌های سنگین حبس برای آنها در نظرگرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رازانی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ها ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه ، اظهار کرد: رفع سد معبر یکی از وظایف وتکالیف  شهرداری‌ها محسوب می شود  و طی مکاتبات مختلف این موضوع را به شهرداری ابلاغ کرده یم.

او با تاکید برضرورت استمرار و تداوم  رفع سد معبر ،افزود:  به شهرداری و شورای شهر تاکید کرده ایم که اقدامات مقابله با سد معبر و دستفروشی ها باید مستمر و مداوم باشد والبته  باید به گونه‌ای رفتار شود که رفع سد معبر منجرتقابل و برخورد نشود.

 رازانی تصریح کرد:شهرداری وشورای شهر  می توانند  با تشکیل بازارچه‌های محلی، دستفروشان رادر قالب بازارچه ها  ساماندهی کنند.

 دادستان مرکزاستان با اشاره به مقابله با تیراندازی ها در سطح شهرها با تاکید براینکه دستگاه قضایی در لرستان به شدت با مسببین تیراندازی‌ها برخورد می‌کند، گفت: در صورت بروز تیراندازی‌ها پس از شناسایی، شدیدترین برخورد با افراد خاطی صورت می‌گیرد.

او اضافه کرد: هرجا که عاملان تیراندازی‌ها شناسایی شوند مجازات‌های سنگین حبس برای آنها نوشته می‌شود وهیچ  رافتی در این رابطه  نداریم و حتی مجازات تبعید را هم در برخی پرونده‌ها در نظر گرفته ایم .

اوبا بیان اینکه  در همین راستا چندین باند خرید و فروش و توزیع سلاح شناسایی شده است، خاطر نشان کرد:  مجازات‌هایی که برای متخلفینی که اقدام به تیراندازی می  کنند بیش از ۱۰ سال حبس است.

رازانی گفت: از آنجا که اکثر تیراندازی‌ها در ساعات پایانی شب صورت می‌گیرد عدم شناسایی افراد متخلف مشکلاتی برای ما ایجاد می‌کند اما در صورت شناسایی افراد تردیدی در برخوردها نخواهیم داشت.

اوبه بحث  وضعیت کارخانه پارسیلون و کارخانه سیمان خرم آباد اشاره کرد و یادآورشد: شرکت پارسیلون  قبلا به وسیله  فردی بود که توان کافی برای راه اندازی آن را نداشت  بر اساس خصوصی سازی خریداری شده بود اما توان کافی برای راه اندازی را نداشت وقرارداد آن به لحاظ قانونی لغو شد و به دولت و بانک صنعت معدن برگشت.

دادستان مرکز لرستان با بیان اینکه به دنبال این هستیم به سرمایه گذار قوی که بتواند شرکت را راه‌اندازی کند  ،تصریح کرد: شرکت پارسیلون با حجم عظیمی از بدهی به تامین اجتماعی، کارگران، شرکتهای خدمات رسان و بانکها دارد که باید تعیین تکلیف شود.

رازانی در خصوص کارخانه سیمان خرم آباد نیز گفت: دولت مساعدت‌های لازم را با سرمایه گذار کارخانه کرده است و به دنبال این هستیم تا سرمایه گذار قوی در کنار سرمایه گذار قبلی مشکلات این واحد را حل کند.

او با بیان اینکه  دلیل تعدادی از قتل‌های امسال در سطح استان  مسائل جزئی و بعضا اختلافات حوزه کشاورزی  است ، عنوان کرد:  در بسیاری از موارد بر سر مسائل جزئی درگیری منجر به قتل شده است لذا از اصحاب  رسانه انتظار داریم دلایل وقوع این نوع حوادث را واکاوی کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز