دفاع «اصولی» از فوتبال تربت جام

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۹۱۶۰
دفاع «اصولی» از فوتبال تربت جام
رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی با تاکید براینکه کارنامه فوتبال تربت جام طی یک سال گذشته قابل دفاع است گفت: باید به قانون احترام گذشت و تا زمانی که در راس فوتبال استان باشم «حمید محرمی» رئیس هیأت فوتبال تربت جام خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تربت جام؛ احسان اصولی در دومین سفر خود که عصر امروز در هیأت فوتبال تربت جام حضور یافت از پیشکسوتان و جامعه ورزش شهرستان درخواست کردبرای پیشرفت ورزش فوتبال بیش از گذشته کمک کنند.

«احسان اصولی» در این سفر یکروزه خود  از تلاش یک ساله هیأت فوتبال تربت جام به نیکی یاد کرد و افزود: استعدادهای ورزشی در این منطقه باید در عرصه ملی شکوفا شود و داشتن مربیان خوب در تراز ملی، پیشکسوتان باتجربه و داوران فعال می تواند این استعدادهای ورزشی را شکوفا کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نگاه ورزش استان توجه جدی به شهرستان هاست و برای ارتقأ فوتبال تربت جام دیدگاهها را دنبال و با بضاعت اجرایی می کنیم و نباید با عملمان باعث آسیب جدی  به ورزش شود..

رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه نگاه ما به روسای هیأت های فوتبال استان عملکردی است گفت: هیأت فوتبال تربت جام ظرفیت‌های ورزشی خوبی دارد و باید از این پتانسیل ورزشی به خوبی استفاده شود و هرچند معتقدم همین الان تربت جام یکی از برترین های استعدادهای ورزشی استان است و باید با مدیریت صحیح مشکلات ورزشی اصلاح شود.

خبرنگار : علیرضا فیروزی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز