نصب ۲۵۰۰ تابلو نامگذاری معابر و محلات در سنندج

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۱۹۶۵۸
نصب ۲۵۰۰ تابلو نامگذاری معابر و محلات در سنندج
شهردار سنندج گفت: در راستای یکسان سازی و سهولت در دسترسی به آدرس و محلات تعداد 2500 تابلو نامگذاری آماده نصب در معابر و محلات سطح شهر و همچنین نواحی منفصل شهری نایسر، ننله و حسن آباد است.

حشمت اله صیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، در تشریح جزئیات عملیات نصب 2500 تابلو نامگذاری معابر و محلات سنندج، گفت:در راستای یکسان سازی و سهولت در دسترسی به آدرس و محلات تعداد 2500 تابلو نامگذاری آماده نصب در معابر و محلات سطح شهر و همچنین نواحی منفصل شهری نایسر، ننله و حسن آباد است.

شهردار سنندج اظهار داشت: فرسوده بودن تابلو مشخصات محلات، عدم تابلو در برخی معابر و  همچنین عدم نامگذاری برخی از محلات یکی از مشکلات سطح شهر بود.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد: یکی از مطالبات شهروندان از این شهرداری، درخواست نصب تابلو جدید بود که تهیه و همچنین نامگذاری برخی محلات در دستور کار این شهرداری و شورای شهر در این دوره قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تابلوهای شناسایی معابر و محلات یکی از مهم‌ترین ابزار برای دستیابی به نشانی‌ها و آدرس محلات است؛ گفت : در راستای یکسان‌سازی و سهولت در دسترسی به آدرس محلات و معابر تعداد 2500 تابلو محلات طراحی، تهیه و آماده نصب در محلات و معابر سطح شهر است.

مهندس صیدی عنوان کرد: تابلو های تهیه شده دارای مشخصات محدوده خدماتی شهرداری و نام کوچه و معابر به دو زبان فارسی و لاتین است.

وی افزود: این تابلو ها بر روی  پایه فلزی با دو رنگ قرمز و طوسی طراحی، ساخته و آماده نصب شده است.

شهردار سنندج افزود: نامگذاری معابر سطح شهر با هدف ایجاد نظم و افزایش خوانایی توسط این سازمان سیما و منظر و کمیسیون فرهنگی شورا انجام شده و آرشیو کامل نام محلات بر روی نقشه GIS  بارگذاری شده و تابلو هم بر همین اساس طراحی و ساخته شد.

وی هزینه طراحی، ساخت و نصب تابلو نامگذاری محلات را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امیدواریم با نصب کلیه این تابلو ها در محلات و معابر سطح شهر و نواحی منفصل شهری گام مهمی در جهت پاسخ به یکی از مطالبات بحق شهروندان و همچنین تسهیل در سهولت در انجام برخی از فعالیت های شهروندان در سطح شهر برداشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز