شهردار مشهد خطاب به برخی منتقدان:

برای تحقق «حرم شهر» سنگ اندازی نکنید

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۹۶۹۸
شهردار مشهد، با انتقاد از اتهام زنی و سنگ اندازی برخی از افراد گفت: با عنایت حضرت رضا(ع) «حرم شهر» را محقق می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدرضا کلائی، صبح امروز در مراسم آغاز ادامه عملیات حفاری خط سه قطار شهری مشهد که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: با لطف حضرت رضا(ع) سعی می‌کنیم برای رفاه و خدمات دهی به زائران از هیچ کمکی دریغ نکنیم.

وی افزود: علی رغم اینکه برخی افراد اهل وعده هستند، تلاش ما این است که به گفته های خود عمل و خدمات را توسعه دهیم.

شهردار مشهد بیان کرد: همچنین ما در برابر متهم کردن دیگران توسط برخی افراد و خلل در آبروی آنان به وسیله اغراض نفسانی یا مطرح کردن خودشان در کار دیگران سکوت می‌کنیم.

کلائی با اشاره به طرح «حرم شهر» خاطرنشان کرد: این طرح را مدیریت شهری با یاری دیگر دستگاه‌های نظام رقم خواهد زد و سال ها باعث افتخار خواهد بود. ما اهل متهم کردن و نامه‌نگاری نیستیم و قصد نداریم به سرمایه اصلی خود که همدلی میان مردم و مدیریت شهری است، صدمه ای وارد کنیم اما در بهبود بافت پیرامون حرم مطهر مصمم هستیم .

شهردار مشهد تصریح کرد: برای تحقق طرح «حرم شهر» که خواسته همه بزرگان است، تمامی ذی نفعان را پای کار خواهیم آورد.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری متولی اصلی این کار است و امیدواریم امام رضا(ع) در این کار ما را یاری کند و خداون در دل کسانی که قصد ایجاد خلل در کار ما را دارند، روشن کند تا نیت‌شان اصلاح و در خیر این کار شریک شوند.

شهردار مشهد گفت: یکی از اهداف ما توازن منطقه‌ای در مشهد است و برای این کار تفاوتی میان مناطق کم برخوردار و برخودار وجود ندارد زیرا تلاش ما ارائه خدمات سالم و ارزان به همه اقشار مخصوصا قشر ضعیف است که خط ۳ مترو نیز تبلور همین قصد است.

کلائی با بیان این که از دولت انتظار داریم برای توسعه خطوط مترو در مشهد همکاری کند، مطرح کرد: ما ثابت کرده ایم که اهل عمل هستیم و با عمل به تعهدات خود در زمان معین، حجت را بر دولت تمام کرده ایم. در این پروژه دولت کمک کرده، اما کافی نیست.

وی ادامه داد: انتظار ما از دولت این است که پس از مشاهده تلاش های ما و با توجه به اینکه عملکرد مدیریت شهری را مطلوب ارزیابی کرده است، در خصوص ۱۴۱ میلیون یورو و صندوق توسعه ملی ما را همراهی کنند. همچنین در کنار دولت از نائب رئیس مجلس هم انتظار پیگیری داریم تا مطالبات از این صندوق محقق شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز