استاندار آذربایجان غربی:

بازگشت محدودیتهای کرونایی به آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۰۱۵۹
بازگشت محدودیتهای کرونایی به آذربایجان غربی
استاندار آذربایجان غربی از اجرای محدودیت های جدید کرونایی به مدت دو هفته در استان خبر داد و گفت: فرمانداران و دستگاه های مربوطه باید بر اجرای دقیق این محدودیت ها نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در چهل و ششمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با قدردانی از تلاش کادر درمان و پرستاری در مقابله با کرونا از اجرای محدودیت های جدید برای کنترل کرونا در استان خبر داد و افزود: مراکز آموزش عالی، حوزه های علمیه، فنی و حرفه ای، زبان سراها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، اماکن متبرکه، مساجد و مصلی ها، آزمون های حضوری، قهوه خانه ها، چایخانه ها و سایر مراکز تفریحی، باغ وحش و خانه های بازی از فردا پنجشنبه بمدت دو هفته تعطیل خواهند بود.

 وی ادامه داد: برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و همایش ها به حالت تعلیق درآمده و برگزاری مراسم عروسی، تولد و ترحیم در اماکن عمومی و خصوصی از جمله خانه باغ ها به هر عنوان ممنوع است.

شهریاری بی تفاوتی مردم و مسئولین نسبت به کرونا را خطرناک دانست و گفت: این بی تفاوتی و عادی سازی عواقب جبران ناپذیری درپی خواهد داشت.

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا، رفتار عمومی را در غلبه بر کرونا مهم دانست و تصریح کرد: روند بیماری در استان صعودی است و برای عبور کم هزینه از این شرایط علاوه بر تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برخی محدودیت ها نیز اجرا می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز