سریال پلیسی دخترم نرگس از شبکه یک پخش خواهدشد

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۰۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۰۲۳۵
سریال پلیسی دخترم نرگس از شبکه یک پخش خواهدشد
سریال تلویزیونی دخترم نرگس به موضوعاتی چون همزیستی اقوام و ادیان، قاچاق کالا و ارز و تولید ملی که در شهر ارومیه تصویربرداری شده از روز ۷ تیرماه در شبکه یک پخش خواهدشد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، این سریال که تمام قسمت‌های آن در استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه تصویربرداری شده است از شبکه یک پخش خواهدشد.
داستان سریال دخترم نرگس در بستر پلیسی، اجتماعی روایت می‌شود و دارای گره‌ها و فراز و فرودهای غیر قابل پیش بینی است.
داستان این سریال،  نقش خانواده را در حل مشکلات هر یک از اعضا باز تعریف می‌نماید و در کنار موضوعاتی که بیان شد به مسئله دریاچه ارومیه، والیبال ارومیه و کسب رزق حلال نیز پرداخت می‌کند.

photo_2020-06-25_15-00-31

سریال تلویزیونی "دخترم نرگس" در ۲۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای توسط صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی، به سفارش مرکز سیمای استان‌ها تهیه و تولید شده است و از ۷ تیرماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
تصویربرداری این سریال با ۱۱۷۲ سکانس و بیش از ۳۵۰ بازیگر اصلی و فرعی، ۱۰۰۰ لوکیشن اصلی و فرعی در ۲۴ مهرماه سال ۱۳۹۸ یعنی بعد از ۱۶۴ روز تصویربرداری به اتمام رسید.
پیش تولید سریال از دی ماه سال ۱۳۹۷ آغاز شد و بعد از ماه‌ها تلاش بی وقفه تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ کلید خورد.
نرگس صادقی، دانشجوی ممتاز دانشگاه ارومیه است و مراحل انتهایی پایان نامه خود را سپری ی کند، او فرزند سوم خانواده صادقی است.
نرگس همواره گره گشای مشکلات اعضای خانواده، به ویژه برادر بزرگ ترش نادر بوده و هست اما در روند عادی زندگی شأن اتفاقاتی می‌افتد و اسرارش فاش می‌شود که احوال نرگس و خانواده را دگرگون می‌سازد...
بخشی از سکانس‌های این سریال سال گذشته همزمان با مسابقات لیگ ملت‌های والیبال فیلم‌برداری شده است و شور و شوق هواداران نیز به نمایش درآمده است.
سریال تلویزیونی دخترم نرگس به تهیه کنندگی مشترک آقایان: داود سلیمان پور و سید حسن فرخی و نویسندگی و کارگردانی آقای باقر پیران هفتم تیرماه از شبکه یک سیما میهمان خانه‌ها خواهد بود.
عوامل سریال دخترم نرگس تهیه کنندگان: داود سلیمان پور- سید حسن فرخی، نویسنده و کارگردان: باقر پیران، مدیر تولید: سامان حسن زاده، مدیر تولید تهران: فرزین فرزدنیا، مدیر برنامه ریزی: محمد رحمانیان، آهنگساز: سعید شبانی نژاد، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، مدیر روابط عمومی: شراره مظلومی فرد، طراح چهره: مسعود رئیس الساداتی، طراح صحنه: امین سیمین مرام، طراح لباس: میترا بابک، مدیر صدابرداری: محمدرضا مرتضایی، مدیر تصویربرداری: سروش مرشدیان و عکاس: مهران طیبی فر هستند.
در این سریال بازیگران مطرح کشور چون محمود پاک نیت، حسین سحرخیز، مهوش صبرکن، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، - فریبا طالبی، امیرحسین صدهزاری، هاشم چاووشی، جمال ذوالقدر، پدرام رحمانی، ماه رخ رفیع زاده، کامیار شکیبایی، شراره مظلومی فرد، هرمینه بارسنجی، عباس سرودی، فریدون سید سیاح، عفت مه پور و … حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز