رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

پروژه مسکن ایثارگران کرج در دو فاز اجرایی می شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۰۸۸۱
پروژه مسکن ایثارگران کرج در دو فاز اجرایی می شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پروژه مسکن ایثارگران در کرج در قالب تفاهم نامه ای طی دو فاز اجرایی خواهد شد که در فاز اول هزار و 500 واحد و فاز دوم 3 هزار واحد مسکونی با کمک وزارت مسکن شهرسازی و بانک‌های عامل ساخته خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران را نهادی مقدس برای خدمت به ایثارگران دانست و افزود: شهدا، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در راه ارزشهای الهی تمام هستی خود را در طبق اخلاص نهادند، بنابراین نباید لحظه ای غفلت کنیم و فرصت را ازدست بدهیم باید قدردان لحظه به لحظه خدمت به ایثارگران باشیم.

وی با اشاره به این که خداوند عنایت ویژه ای به این قشر معظم دارد، تصریح کرد: باید از خداوند بخواهیم که نیت ما را در مسیر صحیح خدمت خالصانه به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قرار بدهد، و شکی نیست که خدواند ظرفیت ویژه ای برای این خدمت قرار داده و خودش مسیر را هموار خواهد کرد.

اوحدی ادامه داد: اگر بنیاد شهید و امور ایثارگران مقدس ترین و انقلابی ترین دستگاه امروز نظام است ما هم باید با رفتار ، اخلاق و کردار صحیح خود را در این مسیر قرار دهیم ،رضایت خداوند در رضایت خانواده های معظم شهدا و ایثاررگران از ماست.

وی همچنین عنوان کرد: هر چه قدر ما شناخت بیشتری نسبت به ایثارگران  پیدا کنیم، به همان میزان هم قطعا در رفتار ما اثرگزار خواهد بود، امروز باید با یک عزم جدی و اراده ی بلند خیز بلندی به سمت خدمت به ایثارگران برداریم و مشکلات را حل کنیم و از روزمرگی خارج شویم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه توفیق بزرگ خدمت به خانواده شهدا سعادت است، گفت: با اتحاد می‌توانیم مشکلات را از پیش رو بر داریم و مسیر موفقیت برای ما باز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران بسیار بالا است، ادامه داد: این عین عنایت و نگاه ویژه خداوند به ما مسؤولان این حوزه است که امروز خادم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم.

اوحدی با اشاره به احادیثی از امام صادق (ع) اظهار کرد: اقدامات خوب قابل احترام است و توسط همه اقشار حمایت خواهد شد، جامعه هدف ایثارگر نیز نجیبند و همواره حامی حق و عدالت هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکل ماده 5 زمین هفت هکتاری کرج طی تمهیداتی که صورت گرفته رفع شده است، افزود: این زمین می‌تواند نیاز حدود هزار و 500 خانوار را به مسکن پاسخگو باشد و امیدواریم بخش عمده نیاز مردم در کرج با این اقدام برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز