در مراسمی صورت گرفت؛

کلنگ زنی دو پروژه شهری شهرداری خرم‌آباد / اولین پارک بانوان خرم آباد کلنگ زنی شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۱۴۵۹
کلنگ زنی دو پروژه شهری شهرداری خرم‌آباد /  اولین  پارک بانوان خرم آباد کلنگ زنی شد
آیین کلنگ زنی دو پروژه شهری شهرداری خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  در مراسمی با حضور شهردار خرم آباد  مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان و اعضای شورای شهر خرم آباد دو پروژه احداث ساختمان اداری شهرداری منطقه ۳ خرم آباد و احداث  اولین پارک بانوان در منطقه جنوب شهر خرم آباد  کلنگ زنی شد .

شهردار خرم آباد  در مراسم آیین کلنگ زنی دو پروژه شهری شهرداری خرم آباد، گفت:  با توجه به اینکه شهرداری منطقه ۳ چندین سال است که راه اندازی شده و فاقد ساختمان اداری است امروز با حضور مسئولان شهری و استانی این پروژه کلنگ زنی شد .

 محمد شریفی مقدم افزود:  ساختمان اداری شهرداری منطقه ۳ خرم آباد در مساحت ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع در ۴ طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در میدان کریم خان زند طی زمان بندی  مشخص احداث خواهد شد.

او با اشاره به کلنگ‌زنی پارک بانوان در منطقه جنوب شهر خرم آباد ،تصریح  کرد: دومین پروژه شهری که امروز با حضور مسئولان کلنگ زنی شد ،اولین پارک بانوان در جنوب شهر خرم آباد است که این پروژه در پارک شهید امیری در گلدشت شرقی واقع شده که  با تجهیزات کامل و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال از اعتبارات محل شهرداری پیش بینی شده طی چهار ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شریفی مقدم خاطر نشان کرد: پارک بانوان جهت استفاده بانوان محترم منطقه گلدشت طراحی شده که بتوانند در یک محیط آرام و مناسب از بهترین وسیله های ورزشی مجهز استفاده لازم را ببرند.                

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز