آغاز ثبت نام دوره‌های حضوری و مجازی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی در تابستان ۹۹

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۷:۳۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۱۶۸۷
آغاز ثبت نام دوره‌های حضوری و مجازی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی در تابستان ۹۹
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از آغاز ثبت نام دوره‌های حضوری و مجازی کانون آذربایجان‌غربی خبر داد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: ثبت نام دوره‌های حضوری و مجازی کانون از پنجم ماه جاری در استان آغاز شده است.
 
زاهدی افزود: متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه ۸ فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌خوب شنیدن و خوب گفتن دریافت می‌کنند.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت علاقه مندان می‌توانند از دوره‌هایی مانند مهارت ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا هنر‌های تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره ببرند.
 
به گفته زاهدی ؛ علاقمندان تا ۱۵ ماه جاری می‌توانند برای شرکت در دوره‌های حضوری و مجازی مراکز کانون با مراجعه به نشانی kpf.ir اقدام نمایند.
نظر شما