مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان خبرداد:

آغاز پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا در لرستان

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۷:۴۵
کد خبر: ۱۰۲۱۹۵۴
آغاز پرداخت ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا در لرستان
علی آشتاب گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای واحدهای اقتصادی متضرر از کرونا تصویب شد که این رقم به استان ابلاغ و روند معرفی متقاضیان به بانک آغاز شده است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ آشتاب امروز به خبرنگاران  ، اظهار کرد: اعتبارات این بخش شناور است و در صورت استقبال متقاضیان می توان مبالغ بیشتری برای استان جذب کرد.

او افزود: این رقم به منظور جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان توسط ۱۶ بانک عامل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی  لرستان تصریح  کرد: شرط اصلی برای دریافت این تسهیلات، ثبت نام واحدها در سامانه " کارا" است چرا که در غیر اینصورت نمی توان از این خدمت بهره مند شد و متقاضیان باید از طریق دستگاههای مرتبط با کارگاه خسارت دیده ، به بانک معرفی شوند.

آشتاب  خاطر نشان  کرد: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه اشتغال استان در خصوص اطلاع رسانی و رفع مشکلات متقاضیان دریافت این تسهیلات به نحوی اقدام کنند که همه مشمولین از آن بهره مند شوند.

او گفت: نرخ سود تسهیلات اعطایی به متقاضیان ۱۲ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن ۲۴ ماهه می باشد که بسته به شرایط از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان  وام به هر بنگاه اقتصادی پرداخت خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز