با حضور نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس انجام شد؛

آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی آرمرده بانه

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۲۰۷۳
آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی آرمرده بانه
آئین افتتاح و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی شهر آرمرده از توابع شهرستان بانه با حضور نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان فرماندار شهرستان بانه و شهردار این شهر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر آرمرده از توابع شهرستان بانه روز یکشنبه هشتم تیرماه با حضور مهندس بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، حامدجولائی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان، فرماندار شهرستان بانه و شهردار شهر آرمرده برگزار شد.
حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این آئین با اشاره به نیاز ورزشکاران شهر آرمرده بانه به زمین تمرینی اظهار داشت: این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت ۸۵۲ مترمربع و با اعتباری پنچ میلیارد ریال احداث شده است.
وی با بیان اینکه عملیات احداث پروژه ورزشی زمین چمن مصنوعی شهر آرمرده در اوایل سال ۹۸ آغاز و در خردادماه سال ۹۹ به بهره برداری رسید، تصریح کرد؛ پنچ میلیارد ریال برای افتتاح این پروژه هزینه شده که این اعتبارات از محل اعتبارات استانی دستگاه ورزش و جوانان کردستان تامین شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با تأکید بر لزوم توسعه اماکن ورزشی روستایی و نیاز اکثر روستاهای کردستان به سالن های چند منظوره بیان کرد:با توجه به جمعیت شهر آرمرده و فضای ورزشی برای جوانان و تقویت فرهنگ ورزشی، ایجاد زیرساخت های مناسب ورزشی، ساخت سالن سقف بلند و چند منظوره ورزشی در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد احداث و افتتاح این طرح ها باشیم.
 
همچنین نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از این طرح ورزشی گفت: افتتاح این پروژه ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در اوایل سال جاری نشانه خوبی برای ورزشکاران است و این دستگاه نشان داده که حامی ورزشکاران و جوانان شهرستان بانه به ویژه شهر آرمرده است.
بهزاد رحیمی به نیاز اساسی ورزشکاران این شهرستان به سالن های سقف بلند اشاره کرد و افزود؛ شهر آرمرده همواره پهلوان خیز و مهد ورزش شهرستان بانه بوده و شایسته خدمات فراوانتر و توسعه بیشتر در بخش ورزشی است و امیدوراریم با نگاه ویژه مسئولین ورزش استان و بانه و فرماندار این شهرستان و تامین اعتبار مناسب برای سالن چند منظوره ورزشی در آینده نزدیک شاهد افتتاح چنین سالنی برای ورزشکاران و جوانان این شهر باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز