امروز رخ داد؛

حضور والیبالیست ها و بسکتبالیست های کردستانی در لیگ برتر کشور

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۲۰۷۷
حضور والیبالیست ها و بسکتبالیست های کردستانی در لیگ برتر کشور
پس از پایان جلسه استاندار، سازمان مدیریت، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و نماینده مردم شریف شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران حضور دو تیم بسکتبال و والیبال به نمایندگی از کردستان در لیگ برتر قطعی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا؛ جلسه پیگیری حضور تیم بسکتبال استان در سوپر لیگ آقایان کشور و رفع موانع حضور تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در لیگ برتر کشور عصر روز یکشنبه هشتم تیرماه در دفتر استاندار کردستان برگزار شد.
در این جلسه که استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند شرکت تیم های بسکتبال و والیبال استان در لیگ برتر کشور مورد بررسی قرار گرفت و در پایان حضور تیم بسکتبال پسران کردستان با حمایت مالی "دکتر محسن فتحی" نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و همچنین دستگاه ورزش و جوانان کردستان در سوپر لیگ آتی بسکتبال کشور اعلام شد.
همچنین تیم والیبال راه یاب ملل مریوان که به دلیل مشکلات مالی شرکت اسپانسر این تیم حضورش در لیگ برتر والیبال کشور در وضعیتی نامشخص و نامعلومی قرار داشت در این جلسه و در حضور مدیر عامل این شرکت مقرر شد تا با با حمایت های استاندار کردستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل ورزش و جوانان کردستان در رقابت های فصل آینده لیگ برتر شرکت کند.
گفتنی است؛ رقابت های لیگ برتر بسکتبال و والیبال آقایان پس از برقراری شرایط عادی سلامت کشور با حضور استان های مختلف آغاز به کار خواهند کرد.

 

نظر شما