نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی:

شهرک‌های صنعتی برای استان ما یک نعمت بود

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۵:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۲۱۴۷
شهرک‌های صنعتی برای استان ما یک نعمت بود
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی شهرک‌های صنعتی را نعمتی برای استان مازندران دانست و افزود: شهرک‌های صنعتی به علت حاصلخیز بودن خاک و داشتن مکانی خوب و مناسب، منابع خوبی برای ما در مازندران هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ ولی‌الله فرزانه، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، در دومین جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد، شهرک صنعتی شهدای محمودآباد را جذاب‌ترین شهرک صنعتی استان مازندران دانست و اظهار کرد: اگر مدیران وقت در این مورد اشتباه می‌کردند بخش عظیمی از زمین‌های کشاورزی ما به یغما می‌رفت.

او تصریح کرد: ویروس منحوس کرونا آسیب بزرگی هم به سلامت جامعه و هم به اقتصاد وارد کرده است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مدافع خون شهدا و امام و دلبسته به آنان هستیم، باید جهادی به میدان بیاییم و همه باهم از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

او ادامه داد: دشمنان ما از اعمال تمامی تحریم‌ها فقط می‌خواهند ارکان نظام ما را که رهبری و مردم هستند به زانو درآورند.

فرزانه افزود: آنها هیچ‌گاه به اهداف خود نخواهند رسید و این آرزو را با خود به گور خواهند برد، همانگونه که در این سال‌های انقلاب با اعمال انواع تحریم‌ها کاری از پیش نبردند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی شرط عبور از مشکلات را اخلاص در خدمت به مردم دانست و بیان داشت: تحریم‌ها به شدت بر ادارات ما تاثیر می‌گذارند.

ولی‌الله فرزانه در پایان متذکر شد: روسای ادارات باید مردم را دلگرم نگه دارند و در مقابل آنان پاسخگو باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز