آغاز مجدد طرح ضدعفونی پارکها و بوستان های شهر کرج

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۲۴۰۷
آغاز مجدد طرح ضدعفونی پارکها و بوستان های شهر کرج
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از استمرار و ادامه طرح ضد عفونی پارکها و بوستان های کرج هم‌زمان با روند صعودی کرونا در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ،پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: هم‌زمان با روند سیر صعودی ویروس کرونا در استان البرز اجرایِ طرح مبارزه و پیشگیری با تلاش و دقت بیشتری از سوی مجموعه مدیریت شهری کرج در حال انجام است.

این مسئول گفت: برای پیشگیری از شیوع دوباره بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان تمام لوازم بازی کودکان، تجهیزات تندرستی و سرویس های بهداشتی موجود در پارک ها و بوستان ها و معابر اصلی کرج در حال ضدعفونی روزانه است.

وی با بیان اینکه در ورودی پارکها دستورالعمل های مراقبتی و بهداشتی نصب شده تا مردم مراعات مسائل بهداشتی را داشته باشند، افزود: هرگونه تصمیم گیری در خصوص اعمال محدودیت بیشتر و ممنوعیت دوباره حضور شهروندان در پارکها و بوستان ها منوط به تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و مراجع ذی‌صلاح است.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  در پایان با توجه به افزایش موارد مثبت کرونا در شهر کرج طی روزهای گذشته از شهروندان درخواست کرد به هنگام حضور در پارک ها و بوستان ها بهداشت فردی پروتکل های توصیه شده از جمله رعایت فاصله فردی، و استفاده از ماسک و دستکش را اولویت قرار دهند.

 

نظر شما