مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان خبر داد:

کتابخانه شهید جوزی فر رومشکان در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۰۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۲۴۸۴
کتابخانه شهید جوزی فر رومشکان در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد
فرشته طهماسبی گفت: سه پروژه ساخت کتابخانه عمومی در این دو شهرستان کوهدشت ورومشکان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ طهماسبی در  دیدار با حجت الاسلام محمد رضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان های کوهدشت و رومشکان، اظهار کرد: کتابخانه های فعال در این دو شهرستان با توجه به سرانه جمعیت جوابگو نبوده و راه اندازی کتابخانه های جدید یکی از خواسته های بحق مردم فرهنگ دوست این دو شهرستان است.

او افزود: سه پروژه ساخت کتابخانه عمومی در این دو شهرستان وجود داشته، که کتابخانه شهید جوزی فر رومشکان در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید. همچنین پروژه ساخت کتابخانه های درجه یک شهر کوهدشت و بخش گراب نیز بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته؛ که تسریع لازم در ساخت این دو کتابخانه توسط دستگاه مجری و ناظر مورد انتظار است.

طهماسبی تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جهموری اسلامی، اقدامات بسیار خوبی در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی و توسعه فیزیکی کتابخانه های عمومی در سطح کشور به خصوص در مناطق محروم انجام شده است. اما تعارضاتی در قانون تاسیس و اداره کتابخانه های عمومی کشور وجود داشته که در برخی از موارد مشکلات و موانع جدی را ایجاد می نماید. امید است این تعارضات قانون با مساعدت نمایندگان محترم مجلس بزودی مرتفع گردد.

 

نظر شما