سینما آزادی بیجار به پردیس سینمایی تبدیل می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۲:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۲۶۹۰
سینما آزادی بیجار به پردیس سینمایی تبدیل می‌شود
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: با افزایش دو سالن سینمایی به سینما آزادی بیجار این سینما به پردیس تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، امین مرادی  در جریان بازدید از طرح توسعه سینما آزادی بیجار و حوزه هنری این شهرستان، اظهار کرد: ارتقاء زیرساخت‌های فرهنگی در سراسر استان کردستان یکی از اولویت‌های اصلی حوزه هنری است.

وی گفت: سینما آزادی بیجار در سال 1396 به صورت رسمی افتتاح شد و با توجه به استقبال بسیار خوب مردم بیجار از سینما با حمایت مؤسسه فرهنگی بهمن سبز طرح توسعه این زیرساخت مهم فرهنگی آغاز شده است. 

رئیس حوزه هنری استان کردستان به احداث دو سالن جدید سینمایی در سینما آزادی بیجار اشاره کرد و افزود: با ایجاد این دو سالن ، سینما آزادی بیجار به پردیس سینمایی ارتقاء پیدا کرده و می‌تواند خدمات بیشتری در بخش اکران فیلم‌های روز ارائه کند.

وی به افزایش سرانه صندلی‌های شهرستان با راه اندازی دو سالن جدید در پردیس سینمایی آزادی بیجار اشاره کردو گفت:  با پایان این طرح سینما آزادی بیجار با سه سالن سینمایی به ظرفیت های 286 صندلی ، 36 صندلی و 17 صندلی همزمان امکان پخش سه فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف را خواهد داشت و  ظرفیت صندلی سینمایی در بیجار به 399 صندلی افزایش پیدا می‌کند.

وی در پایان گفت: انتظار داریم در سایر بخش‌ها از جمله سرود و موسیقی، نمایش، آفرینش‌های ادبی، فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی نیز شاهد ارائه تولیداتی مناسب از سوی حوزه هنری شهرستان بیجار باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز