استاندار یزد:

تمامی ظرفیت های استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن به کار گرفته می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۲۷۸۸
تمامی ظرفیت های استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن به کار گرفته می‌شود
استاندار یزد با تاکید بر اینکه دستگاه‌های استان باید به صورت جدی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، مسائل مربوط به طرح اقدام مسکن ملی را پیگیری کنند، گفت: یزد باید استانی پیشرو در زمینه اجرای طرح اقدام مسکن ملی باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،  "محمد علی طالبی" در شورای مسکن استان که با محوریت بررسی اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح اقدام ساخت مسکن ملی در استان برگزار شد، با اشاره به افزایش قابل توجه قیمت زمین و مسکن در ماه‌های اخیر و تاکیدات و توصیه های ویژه دولت برای پرداختن به موضوع مسکن،  عنوان کرد: با توجه به تاکیدات رئیس جمهور ظرفیت و فرصت مناسبیفراهم شده است تا شورای مسکن با اختیارات موجود بتواند جدی‌تر در حوزه تامین مسکن مورد نیاز استان گام بردارد.

وی همچنین تاکید کرد: دستگاه‌های استان باید به صورت جدی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، مسائل مربوط به طرح اقدام ملی مسکن را پیگیری کنند تا استانی پیشرو در زمینه اجرای این طرح باشیم.

استاندار با بیان اینکه علاوه بر جلسات شورای مسکن استان،  جلساتی مختلفی به منظور تامین مسکن اقشار مختلف جامعه از جمله کارگران، فرهنگیان، نیروهای مسلح و دیگر اقشار جامعه با دستگاه‌های مرتبط داشتهایم، گفت: با اینهمه لازم هست به صورت هفتگی جلسات حوزه مسکن استان برگزار شود تا بتوانیم جمع بندی مناسبی را از این جلسات در نشست شورای مسکن داشته باشیم.

دکتر طالبی با بیان انتظار حداکثر همراهی را از شهرداری و نظام مهندسی ساختمان در اجرای طرح مسکن ملی داریم، افزود: در همین راستا باید مجوزها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر شود .

استاندار یزد همچنین با تاکید بر اینکه نظارت‌های فنی و اجرای طرح مسکن ملی باید به نحوی باشد که شاهد تکرار حاشیه‌هایی که برای مسکن مهر پدید آمد، نباشیم، تصریح کرد: مطمئنیم با اجرایی شدن این طرح می‌توانیم شاهد تعدیل قیمت زمین و مسکن و افزایش امید در جامعه شویم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز