پوستر جشنواره ملی زیلوی برتر در میبد رونمایی شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۳۸۲۳
پوستر جشنواره ملی زیلوی برتر در میبد رونمایی شد
با حضور شهردارد یزد و جمعی از مسئولان محلی پوستر نخستین جشنواره ملی زیلوی برتر در مجموعه تاریخی شاه عباسی شهر میبد رونمایی شد.

"علیرضا نقوی" شهردار میبد پنجشنبه شب مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی زیلوی برتر با تجلیل از فعالیت‌های علمی  جهاد دانشگاهی در حوزه میراث فرهنگی شهرستان میبد، گفت: راه‌اندازی خوشه زیلو توسط این نهاد یکی از کارهای ماندگار و قابل تجلیل است.

شهردار میبد با اشاره به برگزاری جشنواره ملی زیلو  در این شهر نسبت به همکاری مجموعه شهرداری با تمام توان و امکانات با جشنواره زیلو به عنوان یک رویداد ملی تاکید کرد.

وی همچنین اظهار کرد: امیدواریم با رخت بربستن کرونا و رسیدن به وضعیت سفید ،برگزاری جشنواره را نه در یک مکان محدود و با جمعیت کم بلکه با حضور گسترده مردم و با دعوت از شهرداران شهرهای جهانی ایران در مراسم اختتامیه شاهد باشیم.

همچنین در این آئین "محمد دهقان بنادکی" معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، گفت: برگزاری جشنواره نقش مهمی در ادامه اجرای برنامه‌های توسعه زیلو و ترویج و معرفی این هنر به همه شهرهای کشور و حتی بازار جهانی دارد.

دهقان بنادکی افزود: با این رویداد هم از پیشکسوتان زیلوبافی تجلیل می‌شود و هم بستری برای ایجاد انگیزه برای هنرمندان جدیدی که در حال آموزش هستند فراهم خواهد شد.

وی شناسایی ایده‌ها و نوآوری‌ها را بعنوان هدف نهایی این جشنواره دانست.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز