بدهی میلیاردی مشترکان به شرکت برق تایباد

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۶:۴۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۳۹۱۶
بدهی میلیاردی مشترکان به شرکت برق تایباد
مدیر شرکت برق شهرستان تایباد گفت: هم اکنون این شرکت حدود ۴۰ میلیارد ریال از مشترکان بخش خانگی و تجاری در قبوض مصرفی طلبکار است.

احسان سیاح زاده اظهار کرد: میزان فروش انشعاب انجام شده در سال گذشته تا کنون حدود ۲۰ میلیارد ریال بوده و مبنایی جهت امکان هزینه و تخصیص اعتبارات برای پروژه‌ها به شمار می‌رود؛ همچنین در همین مدت بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف اعتبارات ابلاغی سرمایه‌ای ( اعم از توسعه و نوسازی، اصلاح وترمیم شبکه، روشنایی معابر، کاهش تلفات و...) پروژه تهیه و تامین اعتبار شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۷۴ درصد برق مصرفی تایباد مربوط به چاه‌های کشاورزی منطقه است و این شرکت با همکاری سایر نهادهای اجرایی در شهرستان با اجرای برنامه‌های مناسب مانند اطلاع رسانی‌ها در فضای شهری و کانال‌های ارتباطی، برگزاری جلسات آموزشی، توزیع بروشور و  اقدامات فرهنگی و فنی مرتبط توانسته‌اند در کاهش بار مصرفی در ساعات پیک نقش موثری داشته باشند.

وی با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف برق به مشترکان تصریح کرد: انجام اصول اولیه مدیریت مصرف،  شامل خاموش کردن لامپ‌های اضافه، استفاده از وسایل سرمایشی با درجه تنظیمی مناسب و دور کند و تعبیه سایبان برای کولرها و نیز استفاده نکردن از لوازم پر مصرف برقی در ساعات اوج مصرف تابستان ( ۱۶-۱۲ و ۲۳-۱۹) می‌تواند از هدر رفت انرژی برق جلوگیری کند.

مدیریت برق شهرستان تایباد اظهار کرد: از مشترکان با قدرت قراردادی ۵ آمپر که در گذشته واگذار شده و اکنون با توجه به مصارف فعلی جوابگو نیست، تقاضا می‌شود از دستکاری غیر قانونی کلید قطع منصوبه که تبعات جانی و مالی خواهد داشت و حقوق سایر مشترکان را نیز ضایع می‌کند، خودداری و در اسرع وقت برای افزایش قانونی آمپراژ به این مدیریت مراجعه نمایند تا از تسهیلات تقسیط هزینه‌های آن در این ماه استفاده کنند.

 وی مطرح کرد: ۴۰ هزار مشترک برق در تایباد و روستاهای این شهرستان وجود دارند که ۷۰ درصد مشترکان برق این منطقه در بخش شهری و بقیه در روستاها هستند. ۱۰۰ درصد روستاهای تایباد از نعمت شبکه برق برخوردارند، شبکه توزیع این شهرستان ۱۴۰۰ کیلومتر طول دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز