کدام شهر در استان سمنان تا ۱۴ تیر ۹۹ در وضعیت قرمز کرونایی است؟

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۲۴۳۴۱
کدام شهر در استان سمنان تا ۱۴ تیر ۹۹ در وضعیت قرمز کرونایی است؟
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: شرایط استان از نظر نتیجه مثبت آزمایش کرونا افزایش پیدا کرد و شهرستان مهدیشهر در وضعیت قرمز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نوید دانایی روز شنبه در نشست ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری در استانداری سمنان افزود: از روزهای گذشته میزان حضور بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا به صورت بستری و درمانی در  بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: اکنون شهرستان مهدیشهر در استان سمنان از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و در ساعت‌ها یا روزهای آینده احتمال تغییر وضعیت شیوع کرونا با رنگ‌بندی سفید، زرد، نارنجی و قرمز در شهرستان‌های استان وجود دارد.

وی تاکید کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون نتیجه آزمایش کرونای ۷۰۸ نفر از مجموع مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مثبت بود که ۵۶۹ نفر از این افراد مداوا و مرخص شدند و بقیه در حال گذراندن مراحل درمانی هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی  استان سمنان بیان کرد: شرایط شیوع کرونا در استان بسیار شکننده است و در هفته‌های گذشته در مرحله مدیریت این بیماری قرار گرفته بودیم که به دلیل شدت درگیر شدن استان‌های همجوار در روزهای گذشته به این ویروس ، شرایط استان سمنان از نظر تعداد نتایج مثبت آزمایش ابتلا افزایش پیدا کرد.

استفاده از ماسک در مکان‌های پرتجمع الزامی می‌شود

دانایی گفت: از فردا یکشنبه پانزدهم تیر ۹۹ استفاده از ماسک در مکان‌های پرتجمع الزامی می‌شود و شهروندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی را با جدیت تمام در دستور کار قرار دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی  استان سمنان افزود: شهروندان استان که در مکان‌های پرتجمع از ماسک استفاده نکنند، از ورودشان به این اماکن ممانعت خواهد شد.

روز پنجشنبه اعلام شده بود شهرستان‌های شاهرود، میامی، آرادان، گرمسار و مهدیشهر در وضعیت سفید و شهرستان‌های دامغان، سرخه و سمنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز