شهردار گرگان خبر داد:

تصویب ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه فرهنگسرا/ خروج کاربری های اداری از هسته مرکزی شهر

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۴۴۲۶
تصویب ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه فرهنگسرا/ خروج کاربری های اداری از هسته مرکزی شهر
شهردار گرگان گفت: پروژه فرهنگسرا به دلیل ورود سازمان بازرسی کشور متوقف شد و در حال حاضر با لایحه داده شده بیش از 10 میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شده است و پیمانکار قول اتمام این پروژه را تا شهریور داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: عبدالرضا دادبود در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان به مناسبت روز دهیاری ها و شهرداری ها در خصوص پروژه فرهنگسرا اظهار کرد: این پروژه به دلیل ورود سازمان بازرسی کشور متوقف شد  و در حال حاضر با لایحه داده شده بیش از 10 میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شده است و پیمانکار قول اتمام این پروژه را تا شهریور 99 داده است.

وی افزود: ایجاد پار کهای ویژه معلولین در سطح شهر در دستور کار شهرداری می باشد و به همکاران ابلاغ شده است که حوزه معلولین در مرمت و ساماندهی فضای شهری در اولویت باشد.

وی به انتخاب گرگان به عنوان یکی از شهر های دوستار کودک نیز گریزی زد و افزود: اقداماتی در این خصوص انجام شده است و در نظر داریم یک مشاور ذیصلاح مورد تایید وزارت کشور برای انجام اقدامات بعدی و طراحی ادامه مسیر انتخاب  شود که مذاکرات آن آغاز شده است.

دادبود در ادامه به حوزه ترافیک نیز اشاره کرد و افزود: خرید اتوبوس های شهری و اجرای پروژه شهر بی ار تی که مطالعات بخش اول

آن تمام شده است در دستور کار قرار دارد و لازم است برای مدیریت هسته مرکزی شهر بایستی اجرا شود.

دادبود ادامه داد: مسیر شرقی-غربی از بلوار هیرکان تا انتهای جرجان و مسیر شمالی-جنوبی از میدان ناهار خوران تا میدان ترمینال در نظر گرفته شده که در حال حاضر طراحی مسیر شرقی-غربی در حال انجام است.

وی همچنین تاکید کرد: خروج کاربری های اداری از هسته مرکزی شهر نیز پیش بینی شده است.

وی به اجرای پروژه پیاده راه خیابان امام خمینی (ره) با اعتبار 10 میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: در فاز اول این پروژه پیاده راه از نظر فضایی و کاربری اجرا میشود و روزهای جمعه و تعطیلات به طور کامل پیاده راه خواهد بود و بعد ها به تدریج دوروز در هفته به این روزها اضافه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز