رییس فدراسیون تنیس روی میز:

البرز استانی خلاق در پرورش بازیکن است

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۴۴۳۳
البرز استانی خلاق در پرورش بازیکن است
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه کارهای انجام گرفته در تنیس روی میز استان البرز بزرگ و مهم بوده است گفت: البرز استانی خلاق در پرورش بازیکن است.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهرداد علی قارداشی عصر امروز شنبه در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز استان البرز اظهار کرد: وظیفه ما در فدراسیون در کنار اداره کل ورزش و جوانان، توجه و حمایت از ورزشکاران می باشد که استان البرز از این حیث استعدادهای فراوانی را در خود جای داده است.

وی با بیان این که  اعتقاد داریم کارهای بزرگی در تنیس روی میز البرز صورت گرفته است  افزود: با وجود موفقیت های البرز باز هم باور داریم که پتانسیل و توان حقیقی تنیس روی میز این استان بویژه در بخش بانوان بسیار بالاتر و بیشتر است.

علی قارداشی ادامه داد: حقیقتا جا دارد به دلیل عملکرد شایسته و موفقیت های تنیس روی میز استان بویژه در رده های سنی پایه از هیئت و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر و قدردانی داشته باشم.

وی با بیان این که  موفقیت های تنیس روی میز البرز حاصل همدلی و کار تیمی است  عنوان کرد: تنیس روی میز استان البرز یکی از موفق ترین هیئت های استانی کشور بوده که گام های رو به جلویی در جهت توسعه و پیشرفته برداشته است.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: البرز یکی از استان های خلاق کشور در زمینه تولید بازیکن بوده و عملکرد چشمگیری در این زمینه داشته است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تنیس روی میز در استان البرز از محبوبیت بالایی برخوردار است و این مهم می تواند عاملی موثر در توسعه این رشته در سطح استان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز