سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

با همگانی کردن ورزش باید به دنبال قهرمانی پیش برویم

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۷۰۲۳
با همگانی کردن ورزش باید به دنبال قهرمانی پیش برویم
سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، با همگانی کردن ورزش باید به دنبال قهرمانی پیش برویم.

به گزارش برنا،سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجمع انتخابات هیات شطرنج استان اردببل گفت: با گسترش همگانی کردن در رشته شطرنج می توانیم به سمت قهرمانی گام برداریم و دربعد قهرمانی این رشته را توسعه دادو با همگانی کردن تمام رشته های ورزشی باید به دنبال قهرمانی پیش برویم.
انوشیروانی با تاکید بر اینکه رشته شطرنج در بین مردم و خانواده ها یک رشته پر طرفدار است افزود: رشته شطرنج مفرح و یک بازی فکری و جذاب می باشد که می تواند به راحتی در دل خانواده ها جا پیدا کند. اکثر مردم و خانواده ها با این رشته آشنایی دارند و تقریبا زیر ساخت های این رشته در استان وجود دارد و می توان به راحتی در جهت توسعه این ورزش در بین مردم و خانواده ها اقدامات اساسی انجام داد.
مدیر کل ورزش و جوانان یکی از وظایف هیاتهای ورزشی را استعدادیابی خواندو اضافه کرد: با ورود به مدارس و دانشگاه ها باید فضای استعدادیابی رشته های ورزشی و به خصوص شطرنج می توانیم در توسعه رشته های همگانی و قهرمانی گام بزرگر را برداریم.
او با تاکید بر اینکه این رشته در بین بانوان هم می تواند به عنوان یک ورزش فکری و جذاب باشد اضافه کرد: اهمیت این رشته در بین بانوان باید به صورت جدی پیگیری شود و فعالیت بانوان باید در این رشته چشمگیر باشد و در رشته های مختلف ورزشی نشان داد که در هر رشته ای به بانوان ارزش داده شد نتایج خوبی گرفتیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز