با اعلام هئیت کشتی استان یزد:

ملک محمد بویری، سرمربی جدید تیم کشتی فرنگی یزد در لیگ برتر کشور

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۰۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۲۹۴۰۴
ملک محمد بویری، سرمربی جدید تیم کشتی فرنگی یزد در لیگ برتر کشور
کادر فنی تیم یزد در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور با حضور اهالی کشتی استان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در جلسه‌ای با حضور دکتر "احمد پهلوانیان" مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد، "احمد هاشمی" معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، "مجتبی صدقی" رییس هیئت کشتی استانبرگزار شد سرمربی، سرپرست و عوامل فنی تیم جدید کشتی فرنگی استان معرفی شدند.

در این جلسه "ملک محمد بویری" از مربیان بنام کشتی فرنگی کشور و سرمربی چند دوره اخیر تیم سینا صنعت ایذه خوزستان که با این تیم سابقه قهرمانی باشگاه های جهان را در کارنامه دارد و سال پیش نیز با این تیم به مقام نایب قهرمانی کشور رسیده بود به عنوان سرمربی تیم کشتی فرنگی یزد در لیگ برتر کشور معرفی شد.

همچنین "سیدعلی رفوگر" از مسئولین اسبق فدراسیون کشتی به عنوان سرپرست و "مسعود نهاوندی" نیز به عنوان کمک مربی , و "بهرام مشتاقی" مدیرفنی تیم یزد را در لیگ برتر همراهی میکنند.

لازم بذکر است در خلال این جلسه در کنار معرفی کادر فنی تیم , تفاهمی مابین هیئت کشتی استان و صداوسیمای مرکز یزد جهت توجه هرچه بیشتر این نهاد به کشتی یزد و پخش مسابقات تیم یزد در رقابت های لیگ برتر صورت گرفت.

در پایان لوحی به رسم سپاس از طرف ریاست هیئت کشتی استان بابت پوشش بسیار عالی و پخش مستقیم شبکه تابان از میزبانی یزد در فینال مسابقات لیگ برتر کشتی در آبان ماه سال گذشته به مدیرکل صداوسیمای یزد اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز