فرمانده انتظامی استان البرز خبرداد:

افزایش۱۳ درصدی رضایت مندی مردم از پلیس البرز

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۰۶۵۵
افزایش۱۳ درصدی رضایت مندی مردم از پلیس البرز
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: علی رغم تازه تاسیس بودن استان البرز و کاستی هایی که وجود دارد، پلیس در حوزه های مختلف با توان حداکثری خود امنیت خوبی را به شهروندان این استان هدیه کرده است وشاهد افزایش 13 درصدی رضایتمندی مردم از این نیرو بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: نیروی انتظامی استان البرز به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان است و برابر آمار ارائه شده، میزان رضایت از این نیرو 13 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: علی رغم این که تراکم جمعیتی در استان البرز بیشتر از میزان کشوری است، اما پلیس با امکانات موجود توانسته امنیت خوبی را به مردم هدیه کند.

این مقام انتظامی با اشاره به بالا بودن نقاط حاشیه نشین در استان البرز ادامه داد: نیروی انتظامی استان البرز در حوزه های لجستیکی نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

سردار محمدیان با اشاره به چابک سازی واحد فوریت 110 پلیس البرز ادامه داد: با انجام این عمل بسیاری از مشکلات شهروندان در بحث دیر رسیدن ماموران انتظامی به نقاط درخواست شده مرتفع گشته است.

وی با اشاره به راه اندازی فوریت های 197 در استان البرز ادامه داد: در بحث معرفی مرکز 197 به مردم نیز، یک اطلاع رسانی گسترده در مراکز انتظامی استان البرز صورت گرفته تا شهروندان با حقوق خود آشنا شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به افزایش 150 درصدی کشف مواد مخدر استان در 3 سال گذشته ادامه داد: پلیس به صورت دائم در حال جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر است.

سردار محمدیان با اشاره به این که استان البرز در بحث کشف مواد مخدر صنعتی در کشور از استان های ممتاز به شمار می آید، بیان کرد: کنترل و دستگیری اراذل و اوباش استان، توامان در حال انجام است و این موضوع یکی از فاکتورهای افزایش رضایتمندی مردم است.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان بابیان این که تعامل خوبی بین نیروی انتظامی و سپاه استان برقرار است گفت: با همکاری های صورت گرفته اشرافیت اطلاعاتی خوبی در استان وجود دارد و تاکنون 2 مرحله رزمایش مشترک بین پلیس و نیروهای سپاه در استان البرز شکل گرفته است.

 

 

نظر شما