نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی :

تخصیص ناعادلانه منابع آبی ظلم در حق لرستان است / عدم تخصیص صحیح منابع آبی به کوهدشت

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۰۸۸۹
تخصیص ناعادلانه منابع آبی ظلم در حق لرستان است  / عدم تخصیص صحیح منابع آبی به کوهدشت
حجت الاسلام محمدرضا مبلغی گفت: وزارت نیرو حق ندارد در تخصیص منابع آبی تبعیض را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان به نقل از خانه ملت  ؛ حجت الاسلام مبلغی درباره وضعیت نرخ بیکاری در استان لرستان، اظهار کرد: آخرین نقطه بیداد بیکاری در استان لرستان، کوهدشت و رومشکان است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی افزود: این حوزه انتخابیه داری منابع طبیعی، بسیار بالقوه است اما سوءمدیریت استانی در کوهدشت موجب شده  است که نتوانیم از موقعیت‌های منحصر به فرد این حوزه انتخابیه استفاده مناسبی در جهت توسعه رفاه اجتماعی مردم کرد.

او گفت:  برخی از وزرا به وظایف خودشان در قبال این حوزه انتخابیه عمل نکرده اند زیرا در  توزیع و تخصیص منابع، عدالت را رعایت نکردند و دود این موضوع تنها به چشم مردم می‌رود.

مبلغی تصریح کرد: توزیع منابع آبی در استان های مختلف کشور می بایست براساس ظرفیت‌های اقتصادی تمام نقاط کشور مدنظر قرار بگیرد، بنابراین با در دستور کار قرار گرفتن آمایش سرزمینی، بتوانیم با توزیع عادلانه منابع مردم از فرصتهای اشتغال بهره منده شوند.

نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان  کرد: عدم تخصیص صحیح منابع آبی به کوهدشت در شرایطی که  سد سیمره  در کنار این حوزه انتخابیه واقع است  بسیار تاسف بار است و این در حالی است که صنعت کشاورزی کوهدشت با مشکل اساسی در تامین منابع آبی روبرو است.

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: تخصیص ناعادلانه آب ظلم در حق استان لرستان است و وزارت نیرو حق ندارد در تخصیص منابع آبی تبعیض  را در  دستور کار قرار دهد.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز