مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان عنوان کرد:

ارائه خدمات امدادی به ۵۶۸ حادثه دیده در آبگرفتگی شرق گلستان

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۰۹۷۲
ارائه خدمات امدادی به ۵۶۸ حادثه دیده در آبگرفتگی شرق گلستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به 568 حادثه دیده در آبگرفتگی و سیلاب شرق استان خبر داد و گفت: توزیع اقلام امدادی در شهرستان آزادشهر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: محمدعلی هروی اظهار کرد: بارش های شدید صبح پنجشنبه 25 تیرماه و افزایش بارش در شرق استان و طغیان کانال ها و رودخانه ها؛ موجب روان شدن سیلاب در معابر و خیابان ها و آبگرفتگی منازل در شهرستان های آزادشهر، گنبدکاووس، مینودشت، کلاله و شهرستان آق قلا شد.

وی با اشاره به حضور نیروهای امدادی در دقایق اولیه شروع حادثه، افزود: در آبگرفتگی روزهای اخیر 145 نیروی امدادی در قالب 27 تیم عملیاتی با بکارگیری 23 خودروی امدادی و کمکدار با استفاده از 36 دستگاه موتور پمپ برای امدادرسانی و تخلیه آب منازل به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطر نشان کرد: در این حادثه نجاتگران به 568 حادثه دیده که شامل 142 خانوار است خدمات امدادی ارائه دادند.

هروی با بیان اینکه نجاتگران شهرستان های بندرگز، گرگان، علی آبادکتول و گنبدکاووس با تجهیزات لازم به عنوان معین شهرستان های آسیب دیده به مناطق حادثه دیده اعزام شدند، گفت: در عملیات آبگرفتگی شرق استان؛ 206تخته پتو، 57 تخته موکت ،30کیلو پودر لباسشویی، 30عدد کلمن، 38 ست ظروف، 804 قوطی کنسروجات، 36کیلو چای، 218 کیلو قند و شکر، 220 کیلو برنج، 256 کیلو حبوبات،50 کیلو نایلون پوششی به آسیب دیدگان تحویل شد.

وی تصریح کرد: امدادرسانی تا 27 تیرماه در شهرستان های حادثه دیده پایان یافت و در شهرستان آزادشهر توزیع اقلام امدادی ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز