سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

در هیچ تجربه ی کاری و اداری خود نگرش سیاسی خود را دخالت ندادم

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۱:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۰۹۹۳
در هیچ تجربه ی کاری و اداری خود نگرش سیاسی خود را دخالت ندادم
سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مراسم معارفه خود با اشاره به استقبال و تبریک‌های مختلفی که از سوی نگرش‌های مختلف به او رسیده است، گفت: ن در حوزه کاری و اداری، که تاکنون خدمت کرده ام، نگرش سیاسی خود را دخالت نداده ام
به گزارش خبرگزاری برنا؛ عماد تشکری سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در ائین معارفه خود گفت: این جابه جایی را یک تغییر نمی دانم بلکه به مثابه دو مارتن هست که ادامه دهنده این مسیر به دست من است.

وی هدف اولیه و کوتاه مدت خود را اجرای برنامه های دولت و مقام عالی وزارت، در مدت باقیمانده برشمرد و تاکید کرد: فرصت کم و ناچیز است. از همکاران و مدیران دستگاه های زیرمجموعه استدعا دارم به عنوان یک نیروی پشتیبانی روی من حساب کنند و من را یاری کنند.

تشکری اضافه نمود: از مجموعه های کارگری و کارفرمایی و بخش های مختلف حوزه تعاون می خواهم که در ارائه نظر و هم فکری و انتقاد و پیشنهاد دریغ نورزند و بنده را یاری کنند.

وی در پایان تاکید کرد: من در حوزه کاری و اداری، که تاکنون خدمت کرده ام،  نگرش سیاسی خود را دخالت نداده ام، و در این چند روز که انتصاب من اعلام شده، استقبال و تبریک نگرشهای مختلف سیاسی موید این امر است. لذا قطعا وارد حاشیه سیاسی نخواهیم شد و سعی خود را تحقق، شعار «جهش تولید» قرار می دهیم. 

تشکری از مقام عالی وزارت، رومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت، دلبری مدیرکل دفتر امور استان های وزارت، به جهت اطمینان و اختصاص فرصت و همچنین حمایت طالبی استاندار یزد و نمایندگان استان در مجلس خصوصا، جوکار نماینده مردم شریف یزد و اشکذر تشکر و قدردانی نمود.

عماد تشکری از نیروهای جوان فعال سیاسی و اجتماعی استان یزد است که پیش از این ریاست سازمان صنایع دستی یزد، مشاور امور جوانان و اشتغال استاندار یزد، معاون و مشاور اداره کل میراث فرهنگی استان، رئیس دبیرخانه شورای جوانان و قائم مقام دبیر شورای جوانان استان را در کارنامه دارد.

گفتنی است در پایان این نشست با اهداء گل و هدایایی از محمدحسین ریاحی مدیرکل پیشین این اداره کل و همچنین عمادتشکری سرپرست جدید این اداره از طرف شورای هماهنگی، تشکل های کارگری و کارفرمایی و اتاق تعاون استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز