فرماندار محمودآباد خبر داد:

تشدید محدودیت‌های مقابله با کرونا در محمودآباد

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۵:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۱۰۱۱
تشدید محدودیت‌های مقابله با کرونا در محمودآباد
فرماندار محمودآباد ضمن ابراز نگرانی نسبت به شدت شیوع کرونا در محمودآباد از تشدید محدودیت‌های مقابله با کرونا در محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ علیرضا شریعت، فرماندار محمودآباد، صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان گفت: تعداد افراد مبتلا به کرونا از موج اول این ویروس منحوس بیشتر شده و نیازمند تشدید محدودیت‌های جدید و جدی می‌باشیم.

او با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان محمودآباد، هجوم و حضور انبوه گردشگران در محمودآباد را از دلایل تشدید کرونا در این شهرستان دانست و افزود: متاسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم و مسافران، وضعیت این شهرستان طی دو هفته اخیر قرمز شده و تنها بیمارستان شهرستان هم به پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافت.

شریعت ضمن تاکید بر تشدید محدودیت‌های مقابله با کرونا در محمودآباد از تعطیلی پارک‌ها، سواحل، تفرجگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و همچنین طرح‌های دریا تا زمان پایان کرونا و عبور از وضعیت قرمز و همچنین برخورد با متخلفان خبر داد و گفت: محیط ساحل و دریا برای حضور مسافران و مردم مناسب نیست و مردم باید از شنا در دریا به طور جدی خودداری کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد از تمامی مردم اعم از شهروندان و مسافران خواست تا با زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از شیوع بیش از پیش این ویروس در شهرستان پیشگیری نمایند.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: تعداد افراد مبتلا به کرونا و بستری شده در بیمارستان‌های آمل و محمودآباد نگران کننده است و در حال حاضر در هیچ کدام از بیمارستان‌های آمل و محمودآباد ظرفیت پذیرش وجود ندارد.

او تاکید کرد: ادارات پر ازدحام و خدماتی که با حجم گسترده شهروندان و مراجعه کنندگان روبرو هستند اقدام به دور کاری نمایند.

علیرضا شریعت همچنین در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان مازندران بیان داشت: 85 درصد عامل اصلی شیوع کرونا حضور و اجتماع در مراسمات عروسی و عزا در تالارها و اماکن عمومی می‌باشد.

فرماندار محمودآباد در این جلسه از آمادگی قرارگاه های مردمی به مانند موج اول شیوع این بیماری به منظور تولید 4 هزار ماسک خبر داد و گفت: در صدد هستیم با بهره مندی از ظرفیت‌های جوانان نسبت به تولید و تامین ماسک اقدام نمائیم.

نظر شما