مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

مراکز نیکوکاری و پایگاه های مستقر در میادین شهرها آماده جمع‌آوری نذورات در عید قربان

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۲۸۵۷
مراکز نیکوکاری و پایگاه های مستقر در میادین شهرها آماده جمع‌آوری نذورات در عید قربان
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از آمادگی ۲۶۰ پایگاه این نهاد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اظهار کرد: امسال تمامی دفاتر کمیته امداد در سطح استان،۱۸۰ مرکز نیکوکاری و ۶۰ پایگاه مستقر در میادین اصلی شهرها ، آماده جمع‌آوری نذورات و وجوهات مردم به مناسبت عید سعید قربان برای توزیع بین نیازمندان هستند.

بابایی اظهار داشت: این نهاد همه ساله با فرارسیدن عید سعید قربان ، با همکاری مردم نوع‌دوست استان، نذورات جمع‌آوری شده را با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوارهای دارای بیمار صعب‌العلاج در همان روز عید بین نیازمندان توزیع می‌ کند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خاطر نشان کرد: نیکوکاران گلستانی در روز عید سعید قربان می‌توانند نذورات خود اعم از دام زنده، گوشت و پوست دام را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل دهند.

بابایی از مردم نیکوکار و همیشه در صحنه استان خواستار شد: امسال با توجه به مشکلات شیوع ویروس کرونا در کشور همچون سال‌های گذشته با کمک‌های بی‌دریغ خود شادی را در روز عید مهمان سفره نیازمندان کنند.

وی افزود: حامیان طرح اکرام ایتام ومحسنین نیز می‌توانند نذورات قربانی خود را مستقیماً به‌حساب ایتام تحت حمایت واریز و یا به صورت نذری به آنان اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با پیش‌بینی جمع‌آوری ۲۵ میلیارد تومانی نذورات قربانی در سال جاری عنوان کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان نذورات عید قربان مردم نیکوکار استان توسط این نهاد بین نیازمندان توزیع شد.

وی گفت: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا ، شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی در عید سعید قربان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

 

نظر شما