به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاس‌های تابستانی برگزار نشد

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۷:۴۶
کد خبر: ۱۰۳۲۹۴۰
به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاس‌های تابستانی برگزار نشد
رییس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، خانواده‌ها سلامتی فرزندان را در اولویت قرار دادند که این موضوع باعث شده است کلاس‌های تابستانی برگزار نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین رضوی در خصوص فعالیت‌های هیئت بدمینتون خراسان رضوی اظهار کرد: در بخش آقایان، تمرینات تیم‌ها برای آمادگی هرچه بیشتر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است. مسابقات باشگاهی و دو مرحله مسابقات رنکینگ بزرگسالان و جوانان را در پیش داریم، البته هنوز محل و زمان این مسابقات به طور قطعی مشخص نشده است.

وی در خصوص فعالیت‌های بدمینتون بانوان خراسان رضوی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص جامعه، خانواده‌ها تمایلی برای ثبت‌نام فرزندان خود در کلاس‌های تابستانی ندارند و کلاس‌های فوق‌برنامه در هیئت بدمینتون برای فصل تابستان تشکیل نشده است.

رییس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: در سال گذشته در بخش بانوان برای تمام رده‌های سنی 10 کلاس تابستانی برگزار کردیم و در هر کلاس 25 تا 30 نفر عضویت داشتند. از هر نفر بابت 12 جلسه، ماهیانه 80 هزار تومان دریافت می‌کردیم، اما در سال جاری برای بخش بانوان هیچ کلاسی برگزار نشده است.

وی تصریح کرد: برای بخش آقایان هم سه جلسه فوق‌برنامه برای تابستان برنامه‌ریزی کرده بودیم که هنوز تشکیل نشده است و در حال حاضر با تداوم وضعیت شیوع ویروس کرونا، درآمد هیئت بدمینتون و مربیان به صفر رسیده است.کلاس‌هایی داریم که ورزشکاران به طور آزاد زمین اجاره می‌کنند، اما آن‌ها هم تقریبا با 60 درصد ظرفیت برگزار شده است.

رضوی عنوان کرد: رشته‌های ورزشی اکثرا گروهی هستند و در فضای سربسته انجام می‌شوند. هزینه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی اماکن ورزشی بالاست. با توجه به عدم برگزاری مسابقات، کسانی که تمرین می‌کنند، اشتیاقی برای ادامه تمرینات خود ندارند. امیدوارم با گذشت زمان وضعیت کرونا بهتر شده و شرایط حضور ورزشکاران در سالن‌ها و اماکن ورزشی مهیا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز