در پیامی:

مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل آغاز هفته ازدواج را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۳۰۵۰
مدیر کل ورزش و جوانان  اردبیل آغاز هفته ازدواج را تبریک گفت
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در پیامی سالروز سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج را تبریک گفت.

به گزارش برنا، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرارسیدن سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:
ازدواج فاطمه حضرت زهرا علیها السلام و امام علی علیه السلام ، آسمانی ترین پیوند زمین است و از مهم ترین اتفاقات تاریخ اسلام است که ثمره این پیوند مبارک و سراسر مملو از عشق و محبت، درخت گهربار امامت است.
اینجانب به نوبه ی خود یکم ذی الحجه سالروز بزرگداشت این پیوند مبارک و آغاز هفته ی ازدواج را تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم جامعه ی ما با الگو پذیری از ازدواج آسان و ساده زیستی آن بزرگواران معصوم فرهنگ تسهیل در ازدواج جوانان را در تمام خانواده ها نهادینه کند.
کاملترین مرجع الگو گزینی برای ازدواجی سالم و خانواده ای سعادتمند، داشتن معیارها و ملاک هایی همچون قناعت، دوری از اشرافی گری و تجملات، سخت نگرفتن بر همدیگر، ملاک قراردادن معیارها و خصوصیات معنوی و دینی و اخلاقی، مهریه پایین، بنا کردن زندگی بر پایه محبت و عشق واقعی از روی شناخت، حجب و حیا است که باید مورد توجه جوانان جامعه قرار گیرد.

 

نظر شما