استاندار یزد:

از توانمندی خیران در امر مقدس ازدواج غافل نباشیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۳۱۹۲
از توانمندی خیران در امر مقدس ازدواج غافل نباشیم
از گذشته تاکنون روندهای سنتی و همچنین کمک‌های عمومی و خیری نقش مهمی در ازدواج سهل و آسان داشته و اکنون نیز باید در دنیای مدرن، این سنت‌ گذشته پررنگ تر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد روز چهارشنبه 1 مرداد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم سنت‌های خیری به فراموشی سپرده شود و از آن‌ها در ازدواج‌های سهل و آسان استفاده شود، اظهار کرد: علاوه بر مصوبات کشوری باید تسهیلاتی مناسبی را در استان فراهم کنیم و لذا می‌توانیم از ظرفیت بانک‌های قرض الحسنه و موسساتی که در این زمینه فعالیت دارند در راستای تعریف وام‌های قرض الحسته بهره‌مند شد.

استاندار یزد همچنین افزود: طرح ملی مسکن نیز موقتی نیست و سال‌های آینده هم دنبال خواهد شد و در زمینه تامین مسکن زوج‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند، حمایت خواهند شد و بهترین تسهیلات هم باید برای خیرینی که در حوزه مسکن جوانان فعالیت دارند، فراهم شود.

طالبی در ادامه تصریح کرد: فعالیت‌های خوبی در زمینه تشکل‌ها از جمله شبکه فعالین ازدواج صورت گرفته و امکان گسترش این اقدامات در استان وجود دارد و می‌توان با ظرفیت بخش خصوصی در راستای تعالی خدمات گام برداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز