آرش میر اسماعیلی ریاست فدراسیون جودو ج.ا.ایران:

وضعیت جودو در گلستان مطلوب نیست

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۳۳۲۱۰
وضعیت جودو در گلستان مطلوب نیست
ریاست فدراسیون جودو ج.ا.ایران گفت: طبق آماری که از فدراسیون دریافت کرده ام متاسفانه گلستان وضعیت مطلوبی در رشته جودو ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ آرش میر اسماعیلی در نشست تخصصی هیئت جودو استان گلستان اظهار کرد: حضور در استان ها و ارتباط مستقیم میتواند راهکارهای مناسبی را پیش پای ما بگذارد.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت نامطلوب جودو در استان تصریح کرد: طبق آماری که از فدراسیون دریافت کرده ام متاسفانه در استان گلستان دان 7 نداریم و 2 نفر در دان 6 فعالیت دارند و جودوکار دان 5 و 4 هر کدام 12 نفر در گلستان وجود دارد که این تعداد با هدف گذاری فدراسیون برای استان ها مغایرت دارد.

میر اسماعیلی ضمن ابراز اینکه جودو نخستین رشته وزنی المپیک بوده است تصریح کرد: از دل رشته های تکواندو و کاراته و رشته های وزنی دیگر که تعداد ورزشکاران بیشتری دارند به راحتی میتوان استعداد پروری کرد اما در سال 97 که تعداد ورزشکاران جودو به نسبت رشته های وزنی کمتر بود به سختی میتوانستیم قهرمان پروری داشته باشیم.

وی گفت: علی رغم تبلیغات منفی، در طول یکسال و در پایان سال 98 شاهد رشد 48 درصدی تعداد جودوکاران در کشور بودیم.

میر اسماعیلی یادآور شد: جودو نخستین فدراسیونی بود که تمرین انلاین تیم ملی را شروع کرد.

وی با تاکید بر اینکه اتحاد و همفکری میتواند به بالابردن سطح جودو در استان کمک کند افزود: باید سعی کنیم ورزشکاران را در رشته جودو حفظ کنیم و گلستان باید تلاش کند وضعیت جودو را بهبود ببخشد.

میر اسماعیلی با اشاره به اینکه روسای هیئت ها بازوان فدراسیون هستند بیان داشت: افرادی که تمایل دارند در انتخابات آینده هیئت جودو استان شرکت کنند حتما افرادی باشند که توانایی بالایی دارند زیرا فدراسیون توقع فعالیت ورشد بالایی را از رئیس هیئت خواهد داشت.

گفتنی است آسیب شناسی جودو استان ، پیگیری درخصوص افتتاح خانه تخصصی جودو ، تاکید بر استعدادیابی و برگزاری دوره مربیگری و ارتقاء آزمون به صورت آنلاین از جمله موارد بحث شده دیگر در جلسه فوق بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز