ریاست فدراسیون جودو ج.ا.ایران خبر داد:

شروع احداث خانه جودو گلستان پس از گذشت دوسال از زمان کلنگ زنی

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۶:۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۳۲۱۳
شروع احداث خانه جودو گلستان پس از گذشت دوسال از زمان کلنگ زنی
ریاست فدراسیون جودو ج.ا.ایران از احداث خانه جودو در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ آرش میر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به خانه جودو استان اظهار کرد: تفریبا دو سال پیش کلنگ این مکان زده شده اما تا به امروز اتفاق خاصی رخ نداده است که طی جلسه ای که با استاندار گلستان داشتیم قول مساعدت برای احداث این مکان داده شد و فدراسیون هم برای تکمیل تجهیرات این سالن کمک خواهد کرد.

وی افزود: مقرر شد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون تعدادی تشک جودو به سالن های جودو شهرستان ها اهدا شود.

میر اسماعیلی با اشاره به اینکه قهرمان کاتا جهان اهل استان گلستان است تصریح کرد: شرایط استان از لحاظ تعداد ورزشکاران و دان ها مطلوب نیست و این موضوع مستلزم برگزاری کلاس ها، دوره ها و در نهایت  افزایش تعداد جودو کاران است.

ریاست فدراسیون جودو ج.ا.ایران گفت: با هر درخواستی که استان در رابطه با برگزاری دوره های مربیگری و ارتقاء آزمون داشته باشد موافقت خواهد شد .

آرش میر اسماعیلی در پایان گفت: در شرایط ناخواسته فعلی که کل دنیا به آن گرفتار شده اند باید تلاش کنیم تا با روش های مختلف به جامعه ورزشکاران و مخصوصا رشته جودو انگیزه دهیم تا امید به آینده را در خود حفظ کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز