مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل خبر داد:

اتصال ۱۰۴۸ مدرسه استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۸:۳۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۳۶۱۷
اتصال ۱۰۴۸ مدرسه استان اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش از اتمام اتصال 1048 مدرسه به شبکه ملی اطلاعات در استان خبر داد.

به گزارش برنا، بهروز رزمی مدیرکل ICT استان در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش، ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری اداره کل اموزش و پرورش، از اتمام اتصال 1048 مدرسه به شبکه ملی اطلاعات در استان خبر داد و گفت: اتصال 462 مدرسه روستایی و 586 مدرسه شهری به شبکه ملی اطلاعات به پایان رسیده و به زودی عملیات اتصال سایر مدارس به شبکه ملی اطلاعات از طریق Wifi و با همکاری شرکت های همراه اول، ایرانسل و های وب اجرایی می شود.

وی با تاکید بر اجرا سریع و دقیق این پروژه افزود: اتمام این پروژه نیازمند تعامل، همکاری و هماهنگی دستگاههای ذیربط و پیمانکاران این پروژه است.

احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات، از این پروژه به عنوان اثر ماندگار در تاریخ آموزش و پرورش استان یاد کرد و گفت: اتمام این پروژه در کیفیت آموزش و توسعه آموزش تاثیر ویژه ای دارد و اجرای این پروژه در کشور حاصل تدبیر شایسته وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی با تاکید بر هماهنگی مدیران مدارس و حساسیت ویژه این پروژه ادامه داد: هماهنگی و تعامل منجر به صرفه جویی در زمان و پیشرفت بهتر این پروژه می شود.

 

نظر شما