مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

با همکاری ۷ سمن فعال در حوزه ازدواج، ۲۳ عنوان برنامه اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۸:۴۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۳۶۲۱
با همکاری ۷ سمن فعال در حوزه ازدواج، ۲۳ عنوان برنامه اجرا می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: امسال به‌مناسبت هفته ازدواج، جشن گلریزان پیوند‌های آسمانی برای تهیه جهیزیه ۱۱۰ زوج جوان و نیازمند استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش برنا،سجاد انوشیروانی گفت :امسال به‌مناسبت هفته ازدواج، با همکاری ۷ سمن فعال در حوزه ازدواج، ۲۳ عنوان برنامه اجرا می‌شود که شاخص‌ترین آن جشن گلریزان پیوند‌های آسمانی برای تهیه جهیزیه ۱۱۰ زوج جوان و نیازمند استان اردبیل است.

وی افزود: این جشن گلریزان روز سه‌شنبه ۷ مردادماه در مجموعه تختی اردبیل با حضور خیرین برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: ایجاد کمپین‌های مشاوره رایگان در هفته ازدواج توسط ۴ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده و سایر مراکز مشاوره فعال در سطح استان به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی، از دیگر برنامه‌های این هفته ویژه زوجین جوان و یا جوانان در سن ازدواج است.
انوشیروانی بیان کرد: شعار امسال هفته ازدواج پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین است که حمایت و پشتیبانی خیرین در امر خطیر و الهی ازدواج را می‌طلبد.
وی گفت: رویکرد اصلی برنامه‌ها در هفته ملی ازدواج، جلب مشارکت خیرین و فعالان اجتماعی جهت تهیه اقلام ضروری جهیزیه و ملزومات ازدواج برای زوجین جوان با استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود است تا زوجین جوان با درنظر گرفتن شرایط موجود بیماری کرونا بتوانند زندگی مشترک خود را با الگو قرار دادن حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) آغاز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز