با امضای تفاهم‌نامه بین منطقه آزاد ماکو و سازمان نظام مهندسی ساختمان:

ارائه خدمات نظام‌مهندسی ساختمان در منطقه آزاد ماکو شفاف و کم‌هزینه‌تر می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۳۸۵۵
ارائه خدمات نظام‌مهندسی ساختمان در منطقه آزاد ماکو شفاف و کم‌هزینه‌تر می‌شود
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی گفت: تفاهم‌نامه «نحوه ارائه خدمات مهندسی در منطقه آزاد ماکو» منعقد شد تا از این پس خدمات سازمان شفاف، سریع و کم‌هزینه تر از قبل ارائه شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بهرنگ دیلمقانی گفت: تفـاهم نامه «نحوه ارائه خدمات مهندسی در منطقه آزاد تجـاری-صنعتی مـاکو» با مدیرعـامل سـازمان منطقه آزاد ماکو منعقد شد.

وی گفت: با اجرای تفاهم نامه فی‌مابین، امیدواریم خدمات مهندسی شفاف، سریع و کم هزینه برای سرمایه گذاران و سازندگان اتفاق افتاده و همچنین با استفاده از توان مهندسی استان شاهد خدمات کاملا واقعی در منطقه آزاد ماکو باشیم.

وی پتانسیل منطقه آزاد را فرصتی بی نظیر برای عرضه خدمات مهندسی در حوزه های مختلف عنوان کرد و تاکید کرد: منطقه آزاد ماکو ویترین مهندسی کشور برای عرضه مناسب توان مهندسی کشور و استان می باشد و امیدواریم با عزم جدی و افزایش تعاملات فی‌مابین بتوانیم ضمن تاثیرگذاری بر کشورهای مجاور در حوزه افزایش کیفیت و سرعت و کاهش هزینه‌های پروژه های عمرانی دولتی و غیردولتی گام‌های مناسبی را برداریم.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این جلسه درخواست اختصاص قطعه زمینی برای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای ایجاد مجموعه‌های اقامتی برای اعضای استان و کشور و همچنین احداث نمایشگاه‌های صنعت ساختمان در حوزه مصالح و تکنولوژی های نوین ارائه شد و در ادامه بر ظرفیت سازمان منطقه آزاد ماکو در خصوص صدور خدمات مهندسی و ایجاد پایلوت نمونه برای آموزش‌های کارآمد مهندسین کشور با همکاری کشور همسایه بحث و تبادل نظر شد.

دیلمقانی افزود: مهم‌ترین هدف این تفاهم‌نامه، ارتقای استانداردها در ساخت‌وسازهای این منطقه و کاهش هزینه‌های مربوط به خدمات سازمان خواهدبود و ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر الکترونیکی نمودن خدمات مهندسی با همکاری فی مابین در این منطقه عملیاتی گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز