کشف ۴ تن شیره گیاه دارویی «انغوزه» قاچاق در تایباد

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۴۱۲۶
کشف ۴ تن شیره گیاه دارویی «انغوزه» قاچاق در تایباد
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، از کشف بیش از 75 میلیارد ریال شیره گیاه دارویی «انغوزه» توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد..

به گزارش خبرگزاری برنا از تایباد، سردار ماشاالله جان‌نثار اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان و سودجویان و در جهت تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا، مرزبانان هنگ مرزی تایباد محموله‌ای از گیاهان دارویی قاچاق را کشف کردند

وی تصریح کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افراد سودجو قصد دارند محموله‌ای از گیاهان دارویی را از ایران به مقصد کشور افغانستان قاچاق کنند بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان هنگ مرزی تایباد قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند خودرو مورد نظر را شناسایی و طی عملیاتی چهار تن شیره گیاه دارویی «انغوزه» به ارزش بیش از 75 میلیارد ریال را از داخل این خودرو که افراد سودجو قصد قاچاق به کشور افغانستان را داشتند؛ کشف کنند.

جان نثار با اشاره به اینکه شیره گیاه انغوزه خاصیت دارویی دارد گفت: در این شرایط اقتصادی که نیاز به حمایت از تولیدات داخلی بسیار دارای اهمیت است، ما مرزبانان با تلاش‌های شبانه روزی قاطعانه با هرگونه قاچاق در مرزهای استان مبارزه می‌کنیم و درخواست همکاری بیشتری از مردم داریم.

 

نظر شما