رئیس کمیسیون توسعه، عمران شورای شهر گرگان خبر داد:

دفاتر تسهیل گری محلات در گرگان راه اندازی می شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۴:۴۳
کد خبر: ۱۰۳۴۱۷۷
دفاتر تسهیل گری محلات در گرگان راه اندازی می شود
رئیس کمیسیون توسعه، عمران، حمل ونقل شهری و معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گرگان از بحث و تبادل نظر در خصوص واگذاری دفاتر تسهیلگری محلات به شهرداری در یکصد و سی و هشتمین جلسه این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سیدمحمد مرتضوی با بیان اینکه اقدامات خوبی با نظارت استانداری ها در سطح ملی در خصوص شکل گیری و کار دفاتر تسهیلگری محلات انجام شده است، گفت: کار دفاتر تسهیلگری شناسایی مشکلات محلات کم برخوردار وبافت های ناکارآمد وبرنامه ریزی جهت رفع آنهاست که این موضوع از وظایف شهرداری ها نیز می باشد.

وی افزود: جهت توجه بیشتر به محلات آسیب پذیر و کم برخوردار وبرنامه ریزی و رفع هر چه سریعتر مشکلات آنهاپیگیری این موضوع به شهرداری ها و همچنین شهرداری گرگان محول می گردد و در این خصوص لایحه ای نیز به شورا ی شهر ارجاع شد که در جلسه کمیسیون توسعه وعمران شورا مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

مرتضوی ادامه داد: امید است با این اقدام و اجرای موفق این طرح گام موثری در بهبود وضعیت این مناطق صورت گیرد.

رئیس کمیسیون توسعه، عمران، حمل ونقل شهری و معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گرگان خاطر نشان کرد: در ادامه این جلسه بررسی ایمنی در کارگاه های ساختمانی با حضور نمایندگان انجمن مجریان ساختمان نیز مطرح شد که با توجه به آمار بالای حوادث ساختمانی منجر به فوت، جرح و صدمات بدنی لزوم تدوین دستورالعملی مدون علاوه بر نکات فنی موجود به ویژه در هنگام تخریب ساختمانها مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا اعضای شورا و نمایندگان مجریان با تاکید بر اینکه بحث سیما ومنظر ، محیط زیست شهری و نکات ایمنی کارگاه ها مواردی است که باید در اجرا وتخریب ساختمانها مورد توجه قرار گیرد، برگزاری جلسات مشترک فی مابین مدیریت شهری ومجریان ساختمانی را در رسیدن به راه حل ها ی مناسب جهت جلوگیری از بروز آسیبها را پیشنهاد کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز