بازداشت متخلف تغییر کاربری اراضی زراعی در مریوان

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۸:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۴۸۲۹
بازداشت متخلف تغییر کاربری اراضی زراعی در مریوان
مدیر جهاد کشاورزی مریوان از شناسایی و دستگیری یک متخلف که اقدام به تغییر کاربری و تفکیک غیر مجاز اراضی زراعی در این شهرستان کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد رحیمی روز یکشنبه گفت: این فرد با هویت معلوم بدون اخذ مجوز از کمیسیون موضوع تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی مصوب ۱/ ۸/ ۸۵ اقدام به تغییر کاربری، تفکیک و پلاک بندی غیر قانونی ۲۶ هزار مترمربع از اراضی زراعی در روستای تازه آباد کرده بود.

وی افزود: مدیریت جهاد کشاورزی مریوان به محض اطلاع و کشف موضوع مستند به مواد یک، سه و ۱۰ قانون مذکور علیه فرد متخلف اعلام جرم کرده و پس از تشکیل پرونده و جمع آوری مستندات لازم شکایت خود را به دادگستری شهرستان ارسال کرد.

مدیر جهاد کشاورزی مریوان یادآور شد: با دستور مقام قضایی و انجام تحقیقات و بررسی های لازم توسط دادگستری با همکاری نیروی انتظامی شخص متخلف شناسایی و بازداشت شد.

وی به مالکین و زارعین هشدار داد بدون کسب مجوز از کمیسیون موضوع تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی اقدام به تفکیک و تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی خود نکنند چون در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تغییر کاربری غیر مجاز با سامانه ۱۳۱ یا شماره تلفن ۳۴۵۲۱۴۳۴  تماس حاصل بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز