مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل :

۱۵۰۰ نفر متقاضی وام ازدواج در سال ۹۸ وام خود را دریافت کردند

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۴۸۸۴
۱۵۰۰ نفر متقاضی وام ازدواج در سال ۹۸ وام خود را دریافت کردند
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:۱۵۰۰ نفر متقاضی وام ازدواج در سال ۹۸ وام خود را دریافت کردند.

به گزارش برنا، سجاد انوشیروانی با حضور در برنامه زنده "تزه گون" شبکه سبلان گفت :از ۱۹۰۰ نفری که در سال ۹۸ متقاضی وام ازدواج بودند، ۱۵۰۰ نفرشان موفق شدند وام خود را دریافت کنند.او ضمن قدردانی از تسهیل روند دریافت وام توسط بانک ها، تصریح کرد: امسال، باتوجه به آمار و حمایت بانک های عامل تعداد بیشتری وام به درخواست کنندگان داده خواهد شد.

انوشیروانی از حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از جوانان جامعه خبر داد و گفت: وام ازدواج که اکنون برای هر عروس و داماد مجموعا ۱۰۰ میلیون تومان است، می تواند در مسیر ازدواج آنان بسیار کارگشا باشد.
او افزود: امسال به‌مناسبت هفته ازدواج، با همکاری ۷ سمن فعال در حوزه ازدواج، ۲۳ عنوان برنامه اجرا می‌شود که شاخص‌ترین آن جشن گلریزان پیوند‌های آسمانی برای تهیه جهیزیه ۱۱۰ زوج جوان و نیازمند استان اردبیل است که روز سه شنبه ۷ مرداد در مجموعه ورزشی تختی و با حضور پهلوانان، قهرمانان، هیاتهای ورزشی ، جوانان و دبیران سازمانهای مردم نهاد مجمع خیرین ازدواج استان، سازمان بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.
او بیان کرد: با تهیه جهیزیه این نوعروسان روند ازدواج آنان سریعتر شده و زندگی مشترک خود را به ساده ترین صورت آغاز می کنند.
انوشیروانی بیان کرد: شعار امسال هفته ازدواج پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین است که حمایت و پشتیبانی خیرین در امر خطیر و الهی ازدواج را می‌طلبد.
وی گفت: رویکرد اصلی برنامه‌ها در هفته ملی ازدواج، جلب مشارکت خیرین و فعالان اجتماعی جهت تهیه اقلام ضروری جهیزیه و ملزومات ازدواج برای زوجین جوان با استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود است تا زوجین جوان با درنظر گرفتن شرایط موجود بیماری کرونا بتوانند زندگی مشترک خود را با الگو قرار دادن حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) آغاز کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل درخصوش دیگر برنامه هفته ازدواج عنوان کرد: ایجاد کمپین‌های مشاوره رایگان در هفته ازدواج توسط ۴ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده و سایر مراکز مشاوره فعال در سطح استان به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی، از دیگر برنامه‌های این هفته ویژه زوجین جوان و یا جوانان در سن ازدواج است.

 

نظر شما